ברוקלין הרשימה לפנות בוקר (בין חמישי לשישי) כשניצחה 109:122 את פילדלפיה, הקבוצה בעלת המאזן הטוב ב-NBA למי ששכח. זאת למרות שהנטס שיחקו בלי צמד הכוכבים שלהם, קווין דוראנט וקיירי ארווינג.
בעוד היעדרותו של דוראנט, שנכנס לבידוד ויחמיץ עוד שני משחקים של קבוצתו, הייתה ידועה - זו של ארווינג הפתיעה רבים. גם את מאמנו, סטיב נאש, שקיבל הודעה על כך חצי שעה לפני שריקת הפתיחה מול הסיקסרס. כשנשאל נאש במסיבת העיתונאים לפני המשחק את הסיבה לכך, ענה בפשטות: "באמת שאין לי מושג. רק עכשיו זה התברר לי. שלחתי לו קודם הודעה ולא קיבלתי תשובה".
3 צפייה בגלריה
קיירי ארווינג
קיירי ארווינג
היעדרות מסתורית. ארווינג
(צילום: AFP)
לא רצה לשחק בגלל המהומות בוושינגטון?
ועוד דיווח שעלה בארה"ב לגבי סיבת ההיעדרות
גם בסיום הערב, נאש השאיר את העניין מסתורי: "באמת שלא יכול להגיב על כך, כי עוד לא דיברתי איתו. אלה כנראה סיבות אישיות. קיירי יצטרך לענות על זה".
לאחר המשחק, דיווחים שונים פורסמו ברחבי ארה"ב בנוגע לסיבת ההיעדרות של הסופרסטאר. אחד מהם טען כי ארווינג היה "עצבני בעקבות המאורעות הקשים בוושינגטון (של תומכי דונלד טראמפ)" ולכן היה קשה לו לעלות לפרקט. דיווח אחר ציטט מקורב לקיירי שאמר כי "הוא פשוט לא רצה לשחק".
3 צפייה בגלריה
סטיב נאש
סטיב נאש
"אין לי מושג". נאש
(צילום: AFP)

לברון: "אנחנו חיים בשתי 'אמריקות' שונות"

לברון ג'יימס לא מיהר להתבטא לאחר המהומות בקפיטול, אבל לפני המשחק הלילה מול סן אנטוניו העלה לחשבון האינסטגרם פוסט עצבני למדי המתייחס לאירועים בבירת ארה"ב. לברון פרסם תמונה שלו במסדרונות הסטייפלס-סנטר ובה הוא לבש חולצה בה נכתב בגדול: "עכשיו אתם מבינים?".
3 צפייה בגלריה
שחקני בן אנטוניו והלייקרס במחאה המשותפת
שחקני בן אנטוניו והלייקרס במחאה המשותפת
שחקני סן אנטוניו והלייקרס במחאה המשותפת
(צילום: רויטרס)
הפוסט של לברון
ג'יימס כתב בפוסט: "עכשיו אתם מבינים? אני יודע את התשובה לכך. אתם עדיין לא, משום שלא משנה מה יקרה, עדיין לא יפשיטו, יכו ויירו בכם רק בגלל צבע העור שלכם. אנחנו חיים בשתי 'אמריקות' שונות".
במהלך הפסקת המחצית ב-118:109 לספרס, שחקני שתי הקבוצות ערכו מחאה משותפת כשנעמדו מסביב לעיגול האמצע על הפרקט ושילבו ידיים בזמן נגינת ההמנון האמריקאי.