עם שלושה הפסדים משלושה משחקים, שניים מהם בבית לאורלנדו, וושינגטון תנסה לצאת הלילה (בין שלישי לרביעי, 2:00) לדרך חדשה, כשתארח את שיקגו. את האמת, מדובר בשתי קבוצות עם מאזן 3:0 ועבור הוויזארדס מדובר במשחק די נוח - בטח כשהבולס נחשבים לאחד מהמועדונים החלשים במזרח.
לקראת ההתמודדות, דיברו כתבי "דה אתלטיק", פרד כץ ודייב דופור, המסקרים ביום-יום את הוויזארדס, על פתיחת העונה החלשה של הקבוצה, אך גם על ההשתלבות של דני אבדיה, בפודקאסט שהעלו. "יש לדני כישרון טבעי", אמר כץ. "נדיר מאוד לראות שחקן ששומר ככה כבר בגיל 19. אם כל שחקן מישראל יגיע ל-NBA ויצליח להשתלב בקלות שכזאת, אז כדאי להביא עוד שחקנים משם. הוא הפתיע מאוד במשמעת ההגנתית הנהדרת שלו”.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
שוכה שוב למחמאות. אבדיה
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה עוצר את מרקל פולץ
דני אבדיה עוצר את מרקל פולץ
"שחקן הגנה קבוצתי מצוין". אבדיה עוצר את פולץ
(צילום: AP)
כץ הוסיף: "אני לא יודע אם הקליעה שלו אמיתית, הזריקה שלו קצת מוזרה אבל אומרים שהוא קולע הרבה באימונים. הדבר הכי חשוב הוא שהוא נראה שהוא שייך לפה. עבודת הרגליים שלו מושלמת, אני יודע שהוא נכנס לבעיית עבירות באחד המשחקים, אבל ברוב הזמן, בשניים משלושת המשחקים, הוא לא עושה טעויות".
דופור המשיך להחמיא לרוקי הישראלי: "מה שאני רואה בינתיים זה שיש פה שחקן עם איי.קיו גבוה, הוא מוותר על הכדור מהר והוא בדיוק מה שהם היו צריכים בכנף. הוא חכם מאוד בהגנה, הוא שחקן הגנה קבוצתי מצוין, אפשר לסמוך עליו שיעזור. העובדה שיש להם עוד שחקן שיכול להוביל כדור, לכדרר ולמסור חשובה מאוד".
דופור סיכם: "הנכונות שלו לזרוק חשובה יותר מאם הזריקות נכנסות או לא. הוא עדיין לא קלעי טוב, אבל יהפוך לכזה - כי הוא מוכן לזרוק".