למרות ביקורת פומבית מצד כמה שחקנים, חלקם מהבכירים שיש, ב-NBA החליטו לקיים השנה את משחק האולסטאר כמתוכנן. הלילה (בין חמישי לשישי) הוכרזו עשרת השחקנים שיפתחו את משחק הכוכבים שייערך ב-7 במרץ באטלנטה.
קווין דוראנט ולברון ג'יימס יהיו הקפטנים באולסטאר לאחר שזכו במירב הקולות (בכל קונפרנס בנפרד) למשחק הכוכבים. כוכב הלייקרס, שקיבל למעלה מ-5.9 מיליון קולות, הוא השחקן הראשון בהיסטוריה שנבחר לחמישייה באולסטאר במשך 17 עונות רצופות. KD זכה בלמעלה מ-5.5 מיליון קולות ויהיה הקפטן אחרי שנתיים בהן יאניס אנדטוקומבו הוביל את המזרח.
1 צפייה בגלריה
ישתפו פעולה באותה קבוצה. לברון וקרי
ישתפו פעולה באותה קבוצה. לברון וקרי
ישתפו פעולה באותה קבוצה. לברון וקרי
(צילום: EPA)
ומה לגבי החמישיות? מלבד דוראנט, מהמזרח יגיעו קיירי ארווינג, בראדלי ביל, יאניס אנדטוקומבו וג'ואל אמביד. במערב, לצד לברון, אפשר למצוא את סטף קרי, לוקה דונצ'יץ', קוואי לנארד וניקולה יוקיץ'. אגב, עבור ביל, כוכב וושינגטון וויזארדס ומלך הסלים של הליגה (32.8 נקודות בממוצע), זו תהיה הופעה ראשונה בחמישייה באולסטאר. דמיאן לילארד, שמספק עונת שיא בפורטלנד, נותר, לעומת זאת, מחוץ לחמישיית המערב, מה שעורר ביקורת מצד כמה שחקנים בליגה.
שאר השחקנים שייבחרו בקבוצות המזרח והמערב ויעלו מהספסל יפורסמו בלילה שבין שלישי לרביעי. לפני המשחק ייערכו תחרות הכישורים והשלשות, בעוד שבהפסקת המחצית של האולסטאר, בניגוד לעבר, תיערך תחרות ההטבעות.
קווין לאב לא מבין איך לילארד לא בחמישיית המערב
בראדלי ביל, לעומת זאת, יהיה בחמישייה. של המזרח
בדומה לשנה שעברה, גם הפעם תיערך מחווה לקובי בראיינט. שלושת הרבעים הראשונים ישוחקו כמיני-משחקים עם תוצאה סופית לכל אחד מהם, וברבע הרביעי תהיה תוצאת יעד אליה צריך להגיע כדי לנצח במשחק כולו. לפני הרבע השני והשלישי התוצאות יאופסו ואז יוחזרו לסיכום הכללי לפני הרבע האחרון.
שם (ברבע האחרון) נקבל גם את המחווה לבראיינט והגופייה מספר 24, אותה לבש בחצי השני של הקריירה. הקבוצה שתנצח במשחק האולסטאר תצטרך להיות הראשונה שמגיעה לתוצאת יעד, שתיקבע על פי סך כל הנקודות שהקבוצה ביתרון קלעה - ועוד 24, קריצה ברורה לכיוונו של קובי. לדוגמה: אם התוצאה הכוללת אחרי שלושה רבעים תהיה 95:100, אז תוצאת היעד תהיה 124.