חרושת השמועות סביב ג'יימס הארדן ממשיכה. כוכב יוסטון, שלא צפוי להישאר בקבוצה, מחוזר על ידי לא מעט קבוצות. כתב ESPN ביוסטון, ג'ון גרנאטו, צייץ שהשתיים שמסתמנות כפייבוריטיות לצרפו הן טורונטו ובוסטון.
ליגת ה-NBA חוזרת, פרויקט מיוחד
גרנאטו טוען בציוץ ששתי הקבוצות מוכנות להעביר בתמורה לרוקטס נכסים משמעותיים שלהם. כך למשל טורונטו תוותר על פסקל סיאקם עבורו, והסלטיקס יהיו מוכנים לבצע טרייד על ג'יילן בראון.
4 צפייה בגלריה
ג'יימס הארדן שואג
ג'יימס הארדן שואג
הארדן. איפה ישחק העונה?
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
סיאקם מול אינגלס
סיאקם מול אינגלס
סיאקם
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
ג'יילן בראון
ג'יילן בראון
ג'יילן בראון
(צילום: רויטרס)
כזכור, הארדן הגיע באיחור למחנה האימונים של הרוקטס, נראה שהעלה לא מעט במשקלו ועושה רושם שהוא עושה הכל כדי שיוסטון תוותר על שירותיו. הרוקטס יפתחו את העונה בלילה שבין רביעי לחמישי (3:00) עם משחק מול אוקלהומה סיטי ת'אנדר.

צעד משמעותי לעתיד הלייקרס

לוס אנג'לס לייקרס עשתה צעד חשוב מאוד לשנים הקרובות. אלופת ה-NBA החתימה את קייל קוזמה על חוזה לשלוש שנים נוספות תמורת 40 מיליון דולר, כאשר לשחקן יש אופציית יציאה ממנו לפני העונה האחרונה.
העסקה מאפשרת למעשה לקוזמה להיות שחקן חופשי (הלייקרס יוכלו להשוות את ההצעות שיקבל מקבוצות אחרות) כשיהיה בשיא הקריירה שלו בגיל 28. זאת גם הסיבה שהסכים לחתום על חוזה יחסית "זול", ולא על חוזה מקסימום.
4 צפייה בגלריה
הארדן יוסטון
הארדן יוסטון
קוזמה
(צילום: AP )
בשלוש עונותיו הראשונות בליגה הטובה בעולם, העמיד קוזמה ממוצע של 16 נקודות. הוא נבחר על ידי הלייקרס במקום ה-27 בדראפט 2017.
"זה טוב בשבילו", אמר חברו לקבוצה אנתוני דייויס. "עכשיו, אחרי שהוא שם את סיפור החוזה מאחוריו, הוא יכול לצאת ולשחק. הייתה לו הכנה נהדרת לעונה, והוא גם שיחק מצוין עבורנו ב'בועה'. קוזמה עשה קפיצה גדולה משני צידי המגרש".