נגיף הקורונה לא עוזב את יוסטון רוקטס. אחרי שמשחקה הראשון של העונה מול אוקלהומה סיטי בוטל מכיוון שהקבוצה לא יכולה הייתה להעמיד סגל ראוי להתמודדות, כעת מתברר שמספר שחקנים, וביניהם שני הכוכבים, ג'ון וול ודמרקוס קאזנס, נכנסו לבידוד וייעדרו מהמשחקים הבאים.
דני אבדיה הגיע ל-NBA
שאמס צ'רנייה, הכתב הבכיר של "The Athletic" דיווח הבוקר (שישי) כי מכיוון שלא מעט שחקנים שהו ליד אחד מאנשי הצוות שנדבק בנגיף, וביניהם וול, קאזנס וככל הנראה אריק גורדון, הם ייאלצו להיכנס לבידוד של שבעה ימים.
4 צפייה בגלריה
ג'ון וול
ג'ון וול
וול
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
דמרקוס קאזנס, לוני ווקר
דמרקוס קאזנס, לוני ווקר
קאזנס
(צילום: רויטרס)
הדיווח על הבידוד של וול וקאזנס
אם הדברים אכן נכונים, המשמעות היא שאותם שחקנים יחמיצו את המשחקים מול פורטלנד, דנבר וסקרמנטו. מי שכן צפוי לשחק כבר מול פורטלנד ביום ראשון (5:00) הוא ג'יימס הארדן, שתועד בסרטון וידאו חוגג במסיבה לפני מספר ימים ומפר את תקנות ה-NBA בנוגע לריחוק חברתי. הארדן עבר בדיקת קורונה ויצא שלילי. בליגה החליטו לקנוס אותו ב-50 אלף דולר, אך לא להשעותו.
סילבר התראיין הלילה (בין חמישי לשישי) ברשת ESPN והסביר את העונש הקל שהנהלת הליגה נתנה להארדן בכך שמדובר ב"חג המולד, וזו רק עבירה ראשונה שלו העונה. במובן מסוים יש לו מזל". סילבר הוסיף כי אם ההתמודדות הייתה מתקיימת, הארדן היה נקנס בסכום של חצי מיליון דולר (שכרו עבור כל משחק ביוסטון).
4 צפייה בגלריה
ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן
הארדן
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
אדם סילבר
אדם סילבר
סילבר
(צילום: AFP)
בינתיים נראה שהארדן כבר סימן לעצמו שני יעדים חדשים. על פי דיווח ב"דה אתלטיק", הארדן רוצה מהרוקטס טרייד שיישלח אותו או לבוסטון או לפורטלנד. זאת לאחר שבתחילת השבוע פורסם כי האיש והזקן מוכן לעבור לפילדלפיה, ברוקלין, מיאמי ומילווקי.
בכל מקרה, עוד לא ברור אם משחקה של יוסטון בלילה שבין שבת לראשון מול פורטלנד יתקיים. הלילה פרסם העיתונאי המוערך, שאמס צ'רנייה, כי ג'ון וול ודמרקוס קאזנס יצטרכו להיכנס לשבוע בידוד בשל ככל הנראה מגע מאומת עם חולה קורונה. כמו כן, גם אריק גורדון כנראה נכח ליד עובד המועדון שנמצא חיובי לנגיף וייעדר אף הוא.
פורסם לראשונה: 07:05, 25.12.20