אימון הבכורה של דני אבדיה בוושינגטון וויזארדס ייערך בספו של דבר הלילה (בין רביעי לחמישי) - כך פרסם פרד כץ מ"האתלטיק". הסיבה: כל קבוצה רשאית להתאמן עם ארבעה שחקנים בו זמנית על הפרקט וכעת יגיע תורם של איסאק בונגה, תומאס בראיינט, אנתוני גיל והפורוורד הישראלי שנבחר במקום התשיעי בדראפט ה-NBA.
מה שכן, אתמול אבדיה כבר חתם רשמית על החוזה שלו אצל הוויזארדס וסיפר למצלמות כי "עבדתי קשה בשביל זה, אני מקווה שזו רק ההתחלה. אני נרגש להתחיל ולהתחרות עם הוויזארדס".
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
ממשיך לזכות בפרגונים. אבדיה
(צילום: עוז מועלם)
אבדיה חותם על החוזה בוושינגטון
האצ'ימורה מפרגן לישראלי
אבדיה מתרגל לבית החדש
אחרי המחמאות שקיבל ממאמנו החדש, סקוט ברוקס, גם רוי האצ'ימורה, שצפוי לפתוח בחמישיית הוויזארדס בעמדה מספר 4, פירגן לישראלי בשיחת זום עם העיתונאים בוושינגטון. הוא אמנם טען שלא ממש ראה את ביצועיו, אך סיפר: "שמעתי שהוא שומר נהדר ורכז טוב. אני חושב שהוא מתאים לנו".
ברוקס עצמו התייחס קודם לכן לתפקיד המיועד של אבדיה בקבוצה: "הוא יילחם על המקום בחמישייה עם בונגו וטרוי בראון, עמדה מספר 3 פנויה לגמרי. האצ'ימורה יפתח בעמדה מספר 4, הוא הרוויח את מקומו".
אבדיה כבר החל להתאמן עם הקבוצה ואפילו תיעד את עצמו קולע את הסל הראשון שלו באולמו הביתי בשנים הקרובות. בנוסף, חתם רשמית על החוזה שלו. הערב (שלישי) מאמן הוויזארדס סקוט ברוקס דיבר לפני אימון הפתיחה הרשמי והחמיא לישראלי: "הוא התאמן בצורה נהדרת ושמר על רמה גבוהה, יש לו מוסר עבודה וזה מה שיגרום לו להשתפר. הוא הרוקי הכי להוט שראיתי והוא שמח להיות כאן איתנו".
הסל הראשון של אבדיה בוושינגטון

בחג המולד: דונצ'יץ' מול לברון

תפתחו יומנים: לוקה דונצ'יץ' ודאלאס יפגשו את לברון ג'יימס והלייקרס בחג המולד. כך עולה מלוח המשחקים לאותו ערב שדלף ופורסם על ידי אדריאן ווז'נרובסקי, הכתב הבכיר של רשת ESPN.
2 צפייה בגלריה
דונצ'יץ' ולברון
דונצ'יץ' ולברון
ייפגשו בחג המולד. דונצ'יץ' ולברון
(צילום: AP)
מלבד זה, יתקיימו עוד ארבעה משחקים. זאיון וויליאמסון וניו אורלינס יתמודדו מול סגנית האלופה מיאמי, גולדן סטייט תתארח אצל מילווקי ויאניס אנדטוקומבו. קיירי ארווינג יחזור עם ברוקלין לבוסטון למפגש מול הסלטיקס ודנבר תארח את לוס אנג'לס קליפרס.