וושינגטון (16:6) תארח בין שישי לשבת (2:00) את ניו יורק (15:11) ותנסה לשים את ההפסד לטורונטו בצד. רק שניצחון יהיה קשה לה להשיג, בעיקר בשל העובדה שבראדלי ביל יזכה למנוחה ולא ייכלל בסגל של סקוט ברוקס.
מי שינסה לחזור לחמישייה הוא דני אבדיה, שבשני המשחקים האחרונים (ניצחון בשיקגו והפסד ביתי לטורונטו) פתח על הספסל. "קיבלתי את זה בסדר גמור", הודה אבדיה. "זה כבוד בתור רוקי לפתוח בחמישייה ולהיות עם כולם על הפרקט. אם אני יכול לתרום בכל דרך שהמאמן ירצה, בין אם זה לבוא מהספסל ובין אם זה לשחק שתי דקות ולא לזרוק לסל בכלל. אני יודע שזה טוב לקבוצה וזה יביא לנו ניצחונות".
2 צפייה בגלריה
כריס פול משקיף על דני אבדיה
כריס פול משקיף על דני אבדיה
"יש לי פוטנציאל להיות טוב יותר". אבדיה
(צילום: EPA)
צפו באבדיה מדבר
"אני פשוט סומך על המאמן", הוסיף אבדיה. "עושה מה שאומרים לי ונותן את ה-100 אחוז שלי. עובד קשה ומחכה להזדמנויות שלי. בכנות, אני רק 20 משחקים ב-NBA. זה מטורף מבחינתי. לאנשים לוקח שנים להיכנס לקצב מסוים ולהבין שהם בליגה הזו. אני אחרי 20 משחקים ושומר על השחקנים בין הטובים בעולם".
ואכן, הטיקט של אבדיה עד כה זה משחק ההגנה שלו. בטח לאור הירידה התלולה בצד ההתקפי (2 מ-15 לשלוש בארבעת המשחקים האחרונים). "אני לא מפחד מאף אחד", הצהיר אבדיה. "שומר על שחקן שישי, שביעי או שמיני בקבוצה כמו שאני שומר על קווין דוראנט. מרגיש שאני שייך לליגה הזאת, יש לי פוטנציאל להיות יותר טוב. מרגיש שאני לוקח את האתגר על עצמי, מנסה לעצור את השחקנים האלה ולעזור לקבוצה שלי כמה שיותר. הם שחקני כדורסל כמו כולם ואני לוקח את האתגר ושומר עליהם".
2 צפייה בגלריה
ביל מאוכזב
ביל מאוכזב
ייעדר מול ניו יורק. ביל
(צילום: AFP)
מול הניקס יפגוש אבדיה את אובי טופין, שנבחר מקום אחד מעליו. הרוקי הישראלי התייחס לעובדה שהוא לבסוף לא נבחר על ידי הקבוצה מהתפוח הגדול. "כל מה שרציתי זה להיבחר בדראפט", הסביר. "לא חשבתי על העיר או כמה תושבים בה. רציתי ללכת לקבוצה שמאמינה בי ורוצה אותי אצלה. זה מה שקרה. אני עם הוויזארדס ושמח להיות כאן".
סקוט ברוקס דיבר אחרי האימון על אבדיה והודה: "הוא שחקן צעיר שעדיין לומד. הוא צריך עוד להתפתח. התפקיד שלי זה להרים אותו. אני אוהב מה שהוא מביא לקבוצה".