בקליבלנד עדיין בעננים לאחר הניצחון הגדול 134:145 הלילה (בין שני לשלישי) על שיקגו בתום הארכה, לאחר שכבר היו בפיגור של 21 הפרש. סיפור המשחק היה כמובן ההצגה הבלתי נשכחת של דונובן מיצ'ל, שקלע לא פחות מ-71 נקודות, שיא מועדון של הקאבלירס, בערב היסטורי. בשיא הקודם של קליבלנד, 57 נקודות במשחק, החזיקו במשותף לברון ג'יימס וקיירי ארווינג.
הכוכב שהגיע הקיץ מיוטה דייק ב-22 מ-34 מהשדה ו-20 מ-25 מקו העונשין, כולל החטאה מכוונת מהקו בסיום הרבע הרביעי, ריבאונד התקפה ונקודות ששלחו את המשחק להארכה במהלך סטייל לוקה דונצ'יץ'. בחמש הדקות הנוספות קלע מיצ'ל 13 נקודות מתוך ה-15 של קליבלנד בדרך לניצחון שני ברציפות על הבולס בתוך יומיים.
1 צפייה בגלריה
שחקן קליבלנד קאבלירס דונובן מיטשל
שחקן קליבלנד קאבלירס דונובן מיטשל
ערב היסטורי. דונובן מיצ'ל
(AP)
"להיכנס לספר השיאים לצד אגדות כמו ווילט (צ'מברליין) זה פשוט מדהים", אמר מיצ'ל בסיום הערב העצום שלו. "תמיד האמנתי שאני יכול להיות אחד השחקנים הטובים ביותר בליגה. אין לי מילים. אני מרגיש בר מזל להיות בחברת ענקים".
"זכינו לחזות הערב באחת ההופעות הגדולות ביותר בהיסטוריה של המשחק", התמוגג בסיום ג'יי-בי ביקרסטאף, מאמנה של קליבלנד. "כל מהלך שהוא ביצע, היה הכרחי. דונובן מעולם לא הציב את עצמו מעל הקבוצה, אז איך אפשר לא להיות בעדו? אמרתי לכל שאר השחקנים לזוז מהדרך".

זיכרונות מקובי

ההצגה של מיצ'ל זיכתה אותו בשיא נקודות של שחקן עד כה העונה, אך כאמור, ההופעה הזו תיכנס להיסטוריה. מדובר במספר הנקודות הגבוה ביותר לשחקן מאז ה-81 נקודות של קובי בראיינט מול טורונטו ב-2006. מדובר בתצוגת הקליעה השמינית בטיבה בהיסטוריה של הליגה, כאשר במקום הראשון נמצא ווילט צ'מרבליין שקלע 100 נקודות עבור פילדלפיה מול הניקס ב-1962.
נוסף על כך, הפך מיצ'ל לשחקן הראשון בתולדות ה-NBA שקולע 70 נקודות ומעלה, ורושם במקביל 10 אסיסטים. הגארד הוא אחד מתוך שלושה שחקנים שקלעו מעל 70 נקודות ב-25 השנים האחרונות, ביחד עם קובי בריאנט ודווין בוקר. רק שישה שחקנים עשו זאת לאורך כל ההיסטוריה של הליגה, מלבד מיצ'ל: ווילט, קובי, דייויד תומפסון, אלג'ין ביילור, דייויד רובינסון ודווין בוקר.

גם לברון וקיירי בירכו

כאמור, ההצגה הבלתי נשכחת של דונובן מיצ'ל מהווה מספר שיא לנקודות עבור שחקן בקליבלנד, כשבכך הוא נישל את שני השחקנים שאחראים על האליפות היחידה בתולדות הארגון - לברון ג'יימס וקיירי ארווינג. השניים דאגו לפרגן ולשבח את מיצ'ל על השיא החדש.
קינג ג'יימס צייץ אימוג'י של עכביש (הכינוי של מיצ'ל) והוסיף: "אתה מטורף!!!". לגבי קיירי, טים בונטמפס מ-ESPN טוען כי הוא שוחח עם ארווינג לפני המשחק, וזה סיפר לו שהוא שיחק את משחק המחשב הנודע call of duty בצוותא עם מיצ'ל בערב המשחק מול שיקגו, ובכך הוא ראה "שהוא נעול". מיצ'ל שיתף את דבריו אלה של בונטמפס, וקיירי הגיב לכך וכתב: "היה לך לילה מדהים חבר".