ברוקלין שוקלת את צעדיה ונמצאת בחוסר ודאות בנוגע לכוונותיו של קיירי ארווינג האם להתחסן נגד נגיף הקורונה – מה שיאפשר לו להשתתף באימונים ובכל משחקי הבית של הקבוצה במהלך העונה.
על פי דיווח ב-ESPN, בנטס שררה אופטימיות בנוגע לסיכויים שארווינג אכן יתחסן, אבל התקוות הללו החלו להתמוגג כשהגארד ממשיך להתנגד לכך.
2 צפייה בגלריה
קיירי ארווינג
קיירי ארווינג
כרגע הוא מסרב. קיירי ארווינג
(צילום: AFP)
אם ארווינג אכן יישאר לא מחוסן, הוא יחמיץ 45 משחקים במהלך העונה, וכמובן לא מעט אימונים, שכן בניו יורק (הנטס והניקס) ובסן פרנסיסקו (גולדן סטייט) רק אנשים מחוסנים יכולים להיכנס למקומות ציבוריים סגורים.
טרם הוחלט בקבוצה את דרך הפעולה בעניינו, ולא מן הנמנע שברוקלין תחליט להושיב אותו בחוץ לכל אורך העונה, בטח כשהאימונים שלו לא יהיו סדירים. נשקלת אפשרות להעביר את האימונים מחוץ לניו יורק וכך לאפשר לאולסטאר להשתתף בהם.
ההסכם בין הליגה וארגון השחקנים יגרום לקיירי להפסדים כספיים גדולים מאוד אם יישאר לא מחוסן. למעשה, על כל משחק שיחמיץ מהסיבה הזו הוא יאבד כ-380 אלף דולר ממשכורתו השנתית, שעומדת העונה על 35.3 מיליון דולר. בסך הכל הוא עשוי להפסיד כ-17.1 מיליון דולר.
2 צפייה בגלריה
קווין דוראנט וסטיב נאש
קווין דוראנט וסטיב נאש
יסתדרו בלעדיו? קווין דוראנט וסטיב נאש
(צילום: AP)
לעומת ארווינג, אנדרו וויגינס מגולדן סטייט, שגם התנגד לחיסונים וביקש החרגה מ"מניעים דתיים" ונדחה, חזר בו – והתחסן. הדיווחים במקרה שלו טוענים שהסיבה היא הפגיעה הכלכלית האפשרית, שהייתה עולה לו כ-14 מיליון דולר.