אכזבה לוושינגטון, שהפסידה הלילה (בין שישי לשבת) 116:109 בביתה לאורלנדו והתרחקה מהאפשרות לתפוס את המקום בפליי-אין. הוויזארדס הוליכו לאורך מרבית המשחק, אך קרסו ברבע האחרון, בו קלעו 13 נקודות בלבד וירדו מנוצחים.
דני אבדיה הציג משחק התקפי חלש הפעם וסיים עם 6 נקודות בלבד, כשהוא מדייק ב-2 מ-14 מהשדה. הפורוורד הישראלי, שהשווה שיא קריירה עם 25 נקודות, להן הוסיף 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים בניצחון הגדול על בוסטון, שוב פתח בחמישייה, קטף 6 ריבאונדים - אך לא הצליח להציג את היכולת המשובחת שגילה מול הסלטיקס.
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
לא הצליח לשחזר את היכולת מול בוסטון. דני אבדיה
(רויטרס)
בדומה למשחק מול בוסטון המארחת שוב עלתה עם סגל דליל, כאשר הפעם גם קריטספס פורזינגיס החולה הצטרף לרשימת הנעדרים, שכוללת את בראדלי ביל וקייל קוזמה. על אף ההיעדרויות, החבורה של ווס אנסלד ג'וניור הוליכה במשך שלושה רבעים וקצת, כשלרבע האחרון היא נכנסה ביתרון 85:96, אך איבדה את הראש וכאמור קלעה 13 נקודות בלבד (לעומת 31 של המג'יק) וירדה מנוצחת בפעם ה-43 העונה.
הרוקי פאולו באנצ'רו היה האיש של המנצחת, כשסיים עם 30 נקודות, 12 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. מארקל פולץ (25) ופריץ ואגנר (20) הצטיינו גם הם אצל האורחת, שסופרת כבר ארבעה ניצחונות בחמשת משחקיה האחרונים.
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן אורלנדו מג'יק פאולו באצ'רו
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן אורלנדו מג'יק פאולו באצ'רו
עשה את מירב הנזק לוויזארדס. פאולו באצ'רו מול אבדיה
(רויטרס)
קורי קיספרט הוליך את קלעי הוויזארדס עם 27 נקודות, שהגיעו כולן מעבר לקשת (9 מ-14 ל-3), אך לא הצליח למנוע את הקריסה ברבע המכריע, ואת ההפסד. דלון רייט בלט גם הוא בשורות המפסידה עם 21 נקודות, וגם דניאל גאפורד היה טוב, כשסיים עם דאבל-דאבל של 18 נקודות ו-13 ריבאונדים.
לאור ההפסד, הוויזארדס התרחקו מהסיכוי לתפוס את המקום ה-10 במזרח, שמוביל לסדרת הפליי-אין. משחקם הבא של השחקנים של אנסלד ג'וניור ייערך בעוד שלושה ימים, כאשר ייצאו למדיסון סקוור גארדן למפגש עם הניקס.