כתב ה"אתלטיק", שאמס צ'ארניה, מפרסם הערב (רביעי) כי וושינגטון עושה ככל שביכולתה כדי להשאיר את שניים מכוכביה הגדולים, קריסטפס פורזינגיס וקייל קוזמה, שמחזיקים באופציה להשתחרר מחוזיהם בקיץ הקרוב.
על-פניו אלה כמובן חדשות מצוינות עבור דני אבדיה, שסיפר לא פעם כי הוא חבר קרוב מאוד של הלטבי. "זו השנה השלישית שלו בקבוצה. יש קצת לחץ בגלל שהארכת החוזה מתקרבת. אבל אני לא צריך להגיד לו כלום. הוא עובד קשה ורוצה יותר מדי", אמר פורזינגיס על אבדיה בחודש שעבר. "צוות האימון צריך להגיד לו לפעמים: 'קח יום חופש'. וזה דבר טוב. אני אוהב את זה אצלו".
2 צפייה בגלריה
אבדיה ופורזינגיס
אבדיה ופורזינגיס
חברים טובים. אבדיה ופורזינגיס
(צילום: AFP)
הפורוורד הישראלי סיפר לפנות בוקר, אחרי ה-111:130 על בוסטון, בו גם השווה שיא קריירה (25 נקודות), על יחסיו הנהדרים עם הלטבי: "הוא רוצה את הטוב ביותר ממני. הוא הגיע מאירופה בגיל צעיר, מבין את מה שאני עובר. בתקופות רעות הוא שם בשבילי ובתקופות טובות הוא חוגג איתי".
ב-65 משחקים העונה, הממוצעים של פורזינגיס הם 23.2 נקודות, 8.4 ריבאונדים ו-1.5 חסימות למשחק. לפורזינגיס אפשרות לוותר על שכר של 36.6 מיליון דולר בעונה הבאה כדי לחתום על חוזה חדש לטווח ארוך.
2 צפייה בגלריה
קייל קוזמה
קייל קוזמה
עונת שיא. קוזמה
(צילום: AP)
אגב, שכרו של קוזמה אמור לעמוד על 13 מיליון דולר, אולם הוא מעמיד עונת שיא מבחינה אישית: 21.2 נקודות, 7.2 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים לערב. קוזמה פירגן הלילה גם הוא לאבדיה בסיום ההפתעה הגדולה מול בוסטון: "זה המשחק הכי טוב של דני שאני ראיתי".