ברצלונה לא התקשתה מול אלבה ברלין, גם אולימפיאקוס ו-וילרבאן השיגו הערב (שישי) ניצחונות במחזור הראשון ביורוליג. סגנית אלופת אירופה פתחה את דרכה בסטייל כשהביסה 64:96 את היריבה הגרמנית, בשורותיה שיחקו תמיר בלאט ויובל זוסמן.
בלאט סיים את המשחק עם 6 נקודות ושלושה אסיסטים. זיסמן תרם 5 נקודות, ארבעה ריבאונדים ואסיסט אחד, ושניהם לא הצליחו לעזור לקבוצתם יותר מדי. ניקולה מירוטיץ' (22 נקודות, ללא החטאה) ורוקאס יקובאיטיס (12 נקודות) היו הקלעים הבולטים של בארסה. לוק סיקמה (16 נקודות) הוליך את הקלעים של אלבה ברלין.
3 צפייה בגלריה
הווס וברצלונה העלימו את יובל זוסמן ואלבה ברלין
הווס וברצלונה העלימו את יובל זוסמן ואלבה ברלין
הייס וברצלונה העלימו את יובל זוסמן ואלבה ברלין
(צילום: EPA)

ווזנקוב הוליך את אולימפיאקוס לניצחון על בסקוניה

אולימפיאקוס הביסה 50:75 באולמה את בסקוניה. האוהדים היוונים חגגו בסטייל את שובם ליציעי היכל השלום והאחווה אחרי שנה של היעדרות בגלל הקורונה. הם ראו את סאשה וזנקוב מפציץ 12 נקודות ברבע הראשון ומסיים את המשחק עם 16. מוסטפה פול (13 נקודות) וקוסטאס סלוקאס (11 נקודות ו-5 אסיסטים) עזרו לו במלאכה. אקס מכבי תל אביב, טיילר דורסי, תרם 7 נקודות, שני ריבאונדים ו-2 אסיסטים ב-22 דקות על הפרקט.
3 צפייה בגלריה
וזנקוב מאולימפיאקוס הפציץ כבר ברבע הראשון
וזנקוב מאולימפיאקוס הפציץ כבר ברבע הראשון
וזנקוב מאולימפיאקוס הפציץ כבר ברבע הראשון
(צילום: EPA)
"זה היה קצת מוזר, כי בעונה שעברה שיחקנו ללא קהל", הגיב וזנקוב בסיום. הקבוצה הספרדית שיחקה ללא שניים משחקניה החשובים ביותר, ווייד בולדווין ואלק פיטרס. רוקאס גיידראיטיס, שחזר מפציעה, סיים עם 15 נקודות ו-6 ריבאונדים, אבל קבוצתו סיימה את המשחק עם 21 איבודי כדור.
וילרבאן ניצחה 76:88 את ז'לגיריס קובנה בבית. הקבוצה הצרפתית, שהוליכה 36:44 בהפסקה, נהנתה מעידוד של 4,000 הצופים באולמה והשיגה את הניצחון בעזרת 23 נקודות של אלי אוקובו. גם כריס ג'ונס (14 נקודות), יוסופה פול (12) וצ'ארלס קהודי (11) בלטו. יאניס סטרלניקס (21 נקודות) היה הקלע הבולט בקבוצה הליטאית.
3 צפייה בגלריה
אוקובו מווילרבאן מול לוברן מז'לגיריס
אוקובו מווילרבאן מול לוברן מז'לגיריס
אוקובו מווילרבאן מול לוברן מז'לגיריס
(צילום: AFP)
פנרבחצ'ה-אולקר ניצחה 57:61 את הכוכב האדום בבית. הקבוצה הטורקית התקשתה ולא הצליחה לפתוח פער, עד שהשיגה לבסוף את הניצחון הודות ל-13 נקודות שקלע דיישון פייר. יאן וזלי ודווין בוקר סיימו עם 8 נקודות כל אחד. 16 נקודות של נוקולה איבנוביץ' לא עזרו לקבוצה הסרבית, שתהיה יריבתה הבאה של מכבי תל אביב ביום חמישי.
במשחק בין שתי קבוצות רוסיות ניצחה זניט 69:70 את קאזאן בחוץ. קונר פרנקאמפ (18 נקודות) ובילי בארון (17) הוליכו את הקלעים של המנצחת. 18 נקודות של אייזיאה קיינן לא עזרו לקאזאן.
פורסם לראשונה: 23:23, 01.10.21