וושינגטון וויזארדס לא נרגעת. הקבוצה בה משחק דני אבדיה ממשיכה בכל הכוח בבנייה מחדש והיום (חמישי) דיווחו ב-ESPN כי היא תעביר את כריס פול לגולדן סטייט, תמורת ג'ורדן פול ובחירות דראפט.
רק ביום ראשון האחרון, כוכב וושינגטון בראדלי ביל עבר בטרייד לפיניקס בתמורה לכריס פול, לנדרי שאמט ומספר בחירות דראפט בסיבוב השני. ההנחה הייתה שכריס פול לא ישחק אפילו משחק אחד בוושינגטון והיא תעביר אותו - וזה אכן מה שהולך לקרות. הטרייד המסתמן הוא עם גולדן סטייט. במסגרתו כריס פול בן ה-38 יעבור לגולדן סטייט של סטף קרי. וושינגטון תקבל תמורתו את ג'ורדן פול, אחד השחקנים הכי בולטים בגולדן סטייט שקלע העונה 20.4 נקודות בממוצע בעונה הסדירה, אולם הוא איכזב מאוד בפלייאוף וירד ל-10.3 נקודות בממוצע.
2 צפייה בגלריה
כריס פול
כריס פול
כריס פול. שוב עובר
(AP Photo/Matt York)
2 צפייה בגלריה
ג'ורדן פול
ג'ורדן פול
ג'ורדן פול. עובר לוושינגטון
(צילום: AP)
הווריורס רוצים לפנות מקום בתקרת השכר, וישמחו להיפטר מפול שאמור להרוויח 128 מיליון דולר בארבע השנים הקרובות. בנוסף לכל אלה, בארה"ב דיווחו כי ההנהלה והשחקנים לא ממש מחבבים אותו. הם עכשיו מקבלים את כריס פול שרוצה מאוד לזכות באליפות הראשונה בקריירה שלו.
בוושינגטון וויזארדס דיברו הרבה לאחרונה על רצונם להתחיל "תהליך של בנייה מחדש". בראדלי ביל עבר כאמור בטרייד לפיניקס תמורת כריס פול, קריסטפס פורזינגיס עבר לבוסטון סלטיקס. יש להניח שבוושינגטון מתכננים עוד לא מעט מהלכים בקיץ הזה.