ההכנות ליריית הפתיחה בליגת הכדורסל הטובה בעולם נמשכת, כמו גם בוושינגטון וויזארדס של הישראלי דני אבדיה, שעברה הקיץ בנייה מחודשת. בראיון לאתר הרשמי של ה-NBA, סיפר מאמן ויזארדס, ווס אנסלד ג'וניור, על הציפייה שלו מהפורוורד הישראלי, שנמצא בפתחה של עונתו הרביעית בליגה.
כשנשאל על מה שנדרש כדי לחבר את הקבוצה בעונה שבדרך, ענה אנסלד: "זה ייקח זמן. נצטרך לעבוד קשה ולראות איך אנחנו מתקדמים בתוך התהליך. אני חושב שיש בחורים שיעשו את זה מהר יותר מאחרים ואני מצפה משחקנים כמו דני אבדיה וקורי קיספרט, שיעשו צעד נוסף קדימה".
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
עונה עם ציפיות. אבדיה
(צילום: AP)
אחרי העזיבה של ברדלי ביל (לפיניקס) והנחיתה של ג'ורדן פול במסגרת הטרייד עם גולדן סטייט, אמר המאמן על הקבוצה המתגבשת: "יש בה איזון. גם ג'ורדן צריך להבין את התפקיד שלו. יהיה לו מרחב פעולה מאיתנו אבל עם חופש כזה באה גם הרבה אחריות. שזה אומר לא להיות עסוק רק בדברים שאתה עושה בשביל עצמך אלא גם איך להפוך את שאר השחקנים למעורבים וטובים יותר".
על השאלה מי יעשו את הקפיצה הגדולה ביותר העונה, הוסיף אנסלד: "צריך לשים לב לקורי קיספרט, וגם לדני. שני הבחורים האלה נמצאים פה כבר כמה עונות. אני מקווה רק שלא ייפצעו ובהנחה שזה באמת יקרה הם צריכים לעשות את קפיצת המדרגה".
2 צפייה בגלריה
ווס אנסלד
ווס אנסלד
"מצפה עבודה קשה". אנסלד
(צילום: AP)