דני אבדיה ו-וושינגטון יפתחו את עונת ה-NBA ב-25 באוקטובר - במשחק חוץ מול אינדיאנה. כך עולה מלוח המשחקים שפורסם במלואו הלילה (בין חמישי לשישי) בארה"ב.
כעבור שלושה ימים הוויזארדס יארחו את ממפיס נטולת ג'ה מוראנט המושעה, אבל המשחקים המעניינים ביותר שלהם יהיו בהמשך: וושינגטון תארח את דאלאס של לוקה דונצ'יץ' וקיירי אירווינג ב-15 בנובמבר, את מילווקי של יאניס אנדטוקומבו ב-20 בנובמבר ואת ואת ניקולה יוקיץ' ודנבר ב-20 בינואר.
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
משחק פתיחה מול אינדיאנה. אבדיה
(AFP)
ואי אפשר כמובן מהמשחק לו יחכו אוהדי וושינגטון: חזרתו של בראדלי ביל לקפיטל וואן ארנה. זה יקרה ב-22 בנובמבר, כשביל יגיע עם קווין דוראנט, דווין בוקר ופיניקס. הקבוצה תפגוש לראשונה את גולדן סטייט, קבוצתו לשעבר של ג'ורדן פול, ב-22 בדצמבר ואילו המשחק הראשון מול לברון ג'יימס ולוס אנג'לס לייקרס יהיה רק ב-29 בפברואר.
כחלק מטורניר ה-NBA החדש לעונה, וושינגטון תשחק בנובמבר מול מיאמי (3.11), שארלוט (10.11), ניו יורק (17.11) ומילווקי (24.11). הקבוצות יש לציין הוגרלו באופן אקראי בהתבסס על המאזן שלהן בעונה הקודמת, כשכל המשחקים בטורניר, מלבד הגמר, ייחשבו כמשחקי עונה סדירה.
2 צפייה בגלריה
הוויזארדס מסתדרים טוב גם בלעדיו. ביל
הוויזארדס מסתדרים טוב גם בלעדיו. ביל
יפגשו אחד את השני שוב רק בנובמבר. ביל ואבדיה
(צילום: AP)
משחקי פתיחת העונה של ה-NBA פורסמו כבר בשבוע שעבר: האלופה דנבר תארח את לוס אנג'לס לייקרס בשחזור גמר המערב מאשתקד בעוד גולדן סטייט תפגוש את פיניקס, שתציג לראשונה את בראדלי ביל. בנוסף, פורסם כי משחק הבכורה של ויקטור וומבניאמה - הבחירה מספר 1 בדראפט האחרון ומי שכבר כונה "כישרון הכדורסל הגדול ביותר מאז לברון ג'יימס" - במדי סן אנטוניו יהיה למחרת - מול דאלאס.
מעבר לכך, הליגה תעשה גם השבוע את "שבוע היריבות" - משהו חדש - שיכלול את הדרבי של לוס אנג'לס ושל ניו יורק ב-23 בינואר, מפגשים בין פיניקס לדאלאס ובין אוקלהומה לסן אנטוניו ב-24 בינואר ומפגש בין בוסטון למיאמי כעבור יממה. ב-27 בינואר פילדלפיה וג'ואל אמביד ישחקו נגד דנבר ויוקיץ', כשלברון יפגוש את סטף קרי.