בחמישייה של וושינגטון וויזארדס יש ארבעה שחקנים בטוחים: ראסל ווסטברוק ובראדלי ביל בקו הקדמי, רוי האצ'ימורה ותומאס בראיינט בקו הקדמי. המאמן סקוט ברוקס עדיין לא החליט מי יהיה השחקן שיעלה בעמדה מספר 3, זו שבה משחק דני אבדיה.
"אני עדיין חושב שהתחרות על המקום בחמישייה בעמדה מספר 3 קיימת", אמר ברוקס במסיבת עיתונאים שערך הלילה (בין רביעי לחמישי). "אנחנו יכולים ללכת בכל מיני כיוונים. כנראה שמי שייפתח במשחקים הראשונים לא בטוח שתמיד יהיה זה שיעלה בחמישייה. זאת תהיה עמדה פתוחה עד שמישהו באמת ישתלט עליה".
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה מול קיירי ארווינג
דני אבדיה מול קיירי ארווינג
אבדיה מול קיירי
(צילום: AP)
עוד אמר ברוקס בנושא: "יכול להיות שזה לא יהיה השחקן הכי טוב שלנו בעמדה זאת, אבל אחד שמשתלב טוב בתוך החמישייה הראשונה, ודווקא הפורוורד היותר טוב יחזק את החמישייה השנייה כדי שנישאר טובים. אני רואה שיש לנו 4-3 שחקנים שנאבקים. יש לנו עוד שני משחקים ועוד כמה אימונים לפני פתיחת הליגה".
לאחר מכן כשנשאל ספציפית על אבדיה, הוסיף המאמן: "כמו שפתחנו בעונה שעברה עם האצ'ימורה, שנבחר בדראפט, לדני יש סיכוי טוב להיות שחקן חמישייה אצלנו".
3 צפייה בגלריה
סקוט ברוקס
סקוט ברוקס
ברוקס. עדיין מתלבט
(צילום: AP)
במשחק מחר (2:00) מול דטרויט ראסל ווסטברוק ימשיך לקבל מנוחה. "אחרי 13 עונות בליגה, השתתפות במשחק אימון לא אמורה להשפיע עליו. הוא מתאמן איתנו טוב ומתחבר לקבוצה", אמר ברוקס. מי שכן ישחק, אבל כמות דקות מוגבלת, הוא הכוכב השני של וושינגטון, בראדלי ביל. האצ'ימורה, שסובל מרגישות בעין, לא אמור להתלבש.

שבר באצבע לגורדון הייוורד

גורדון הייוורד הוא כנראה השחקן עם הכי הרבה חוסר מזל ב-NBA. הגארד, שחתם לאחרונה על חוזה של 120 מיליון דולר לארבע שנים בשארלוט, שבר את אחת מאצבעות ידו הימנית (היד הקולעת) ויחמיץ את פתיחת העונה.
הפציעה עצמה קרתה במהלך ההפסד של ההורנטס לטורונטו 112:109 במשחק הכנה שנערך אתמול. בשארלוט כבר הודיעו שלא יילחצו על הייוורד לשוב למגרשים, ושהחזרה שלו תלויה בהרגשה האישית שלו.
3 צפייה בגלריה
גורדון הייוורד
גורדון הייוורד
הייוורד. חסר מזל
(צילום: AFP)
כזכור, הקדנציה של הייוורד בבוסטון, קבוצתו הקודמת, הייתה רצופת פציעות. בקיץ 2017 חתם על חוזה של 128 מיליון דולר לארבע עונות בסלטיקס, אך כבר אחרי שש דקות במשחקו הראשון במדי הקבוצה שבר את עצם השוקית וסיים את העונה.
בנובמבר 2019 שבר את ידו במשחק מול סן אנטוניו ונעדר כחודש מהמגרשים. באוגוסט 2020 נקע את הקרסול במהלך משחק פלייאוף מול פילדלפיה ונעדר חודש נוסף. הייוורד אמנם חזר במשחק מספר 3 בגמר המזרח מול מיאמי, אך כבר לא היה פקטור עבור בראד סטיבנס.