וושינגטון וויזארדס יצאה לפגרת האולסטאר עם חיוך - ניצחון 117:119 דרמטי שהושג לפנות בוקר (בין חמישי לשישי) על לוס אנג'לס קליפרס, אחת הקבוצות החזקות במערב.
זה היה משחק מרגש לדני אבדיה. לא בגלל השורה הסטטיסטית שרשם (4 נקודות, 7 ריבאונדים וחטיפה) ב-25 דקות. הוויזארדס (מאזן 20:14) ערכו ערב הוקרה למורשת היהודית והכינו לרוקי הישראלי כמה הפתעות.
3 צפייה בגלריה
חמישה שחקנים רודפים אחרי כדור אחד
חמישה שחקנים רודפים אחרי כדור אחד
אחרי הערב המרגש, הייתה מלחמה על הפרקט. אבדיה
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
אבדיה שומר על קנארד
אבדיה שומר על קנארד
הגנה נהדרת. אבדיה ממוקד מטרה מול קנארד
(צילום: AFP)
כספי וזוסמן עושים כבוד לאבדיה
קובי אפללו שר את ההמנון האמריקאי, שגריר ישראל בארה"ב גלעד ארדן בירך וקטעי וידאו עם חבריו של אבדיה במכבי ת"א ונבחרת ישראל שודרו לכבודו. “שלום לוויזארדס. מי שלומד על המורשת היהודית יודע שזה מלמד אותנו על החשיבות של אחדות ועבודה משותפת כדי להביא את התוצאות הטובות ביותר. עבודה קבוצתית תמיד מנצחת. דני, זה מחמם את הלב לצפות בך מייצג את ישראל על המגרש, מאחל לך ולקבוצה בהצלחה בהמשך העונה", אמר ארדן בסרטון.
עומרי כספי ויובל זוסמן היו חבריו ממכבי ת"א שדיברו, גם כן בסרטון שהוקרן על המסך הענק באולם. "היי דני, ערב ההוקרה לקהילה היהודית הוא תמיד מרגש, אני זוכר את זה היטב מהשנים שלי ב-NBA", סיפר כספי. זוסמן הוסיף: "אנחנו גאים בך ומאחלים לך הצלחה בהמשך העונה, ממשפחת מכבי ת"א".
גלעד ארדן על המסך בערב המורשת היהודית שארגנה וושינגטון
אבדיה זוכה לפרגונים על משחק ההגנה שלו
וזה לא היה הסוף. גם חברו הקרוב של אבדיה מנבחרת העתודה, ים מדר, החמיא לשחקנה של וושינגטון: "היי דני, תמשיך לעשות מה שאתה עושה, אנחנו כל כך גאים בך. אני אוהב אותך אחי, תישאר חזק". בסופו של האירוע, גם אבדיה הופיע על המסך ואמר: "אני רוצה להודות לבעלים של הוויזארדס ולקבוצה שארגנה ערב הוקרה לקהילה יהודית. אני רוצה להודות על התמיכה שאני מקבל מהקהילה היהודית בישראל ובכל רחבי העולם".
על הפרקט, אבדיה עשה את העבודה בעיקר בצד ההגנתי, כולל שמירה נהדרת על קוואי לנארד, הכוכב הגדול של הקליפרס. לנארד, שהתחיל את המשחק עם 5 מ-5 מהשדה, סיים אותו ב-7 מ-14 וקלע 22 למפסידה.
3 צפייה בגלריה
ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק
כיכב. ווסטברוק
(צילום: AP)
רק שמי שכיכבו באמת בערב הזה היו בראדלי ביל וראסל ווסטברוק. הראשון הפציץ 33 נקודות, כולל 14 מ-15 מהקו. השני הוסיף 27 נקודות, 11 אסיסטים ו-9 ריבאונדים. "יש את היכולת לעשות מהלכים משום מקום", פירגן לרכז מאמנו, סקוט ברוקס. "מעט מאוד שחקנים בליגה מסוגלים לעשות מהלכים כאלה".
ווסטברוק, שעזר לביל לקחת את הריבאונד האחרון במשחק, תוך כדי שהוא קופץ ונוגע בכדור, זכה למחמאות על כך. "בהתחלה לא שמתי לב שהוא באזור בכלל, אבל לפתע ראיתי גופייה אדומה מתעופפת משום מקום", צחק ביל. "מיד ידעתי שזה ראס".