זהו זה, ג'יימס הארדן עוזב את יוסטון. רשת ESPN דיווחה הערב (רביעי) שאחד השחקנים הטובים בליגה יעבור בטרייד ענק לברוקלין נטס, בו מעורבות גם קליבלנד ואינדיאנה.
יוסטון קיבלה עבור הארדן מברוקלין שלוש בחירות דראפט עתידיות בסיבוב הראשון (2022, 2024 ו-2026), כשגם קליבלנד העבירה לרוקטס את הבחירה העתידית שלה בסיבוב הראשון בדראפט 2022. בנוסף, ויקטור אולדיפו (אינדיאנה), דנטה אקסיום (קליבלנד) ורודיונס קורוקס (ברוקלין) עברו ליוסטון.
2 צפייה בגלריה
הארדן מול יוקיץ'
הארדן מול יוקיץ'
פרידה חמוצה מיוסטון
(צילום: רויטרס)
הדיווח על הטרייד
הפייסרס קיבלו בטרייד את קאריס לאברט המצוין מהנטס ובחירת סיבוב שני עתידית בדראפט של יוסטון. קליבלנד צירפה את ג'ארט אלן וטאורין פרינס מברוקלין. בסופו של דבר בטרייד המרובע הזה היו מעורבים שבעה שחקני NBA פעילים, ועוד לא מעט בחירות דראפט עתידיות.
הארדן למעשה מתאחד עם חברו מימי אוקלהומה סיטי ת'אנדר, קווין דוראנט, וככל הנראה ישחק גם עם קיירי אירווינג, אם זה ישוב מהיעדרותו בעקבות סיבות אישיות בשלב מסוים.
2 צפייה בגלריה
קווין דוראנט
קווין דוראנט
דוראנט. הוא בטח מרוצה
(צילום: AP)
מוקדם יותר הערב הודיעה יוסטון שהארדן לא יגיע לאימון ומושעה מכל פעילות בקבוצה עד להודעה חדשה, אחרי ההתבטאות שלו בסיום ההפסד 117:100 ללייקרס הלילה, כאשר אמר ש"הקבוצה לא מספיק טובה, ואי אפשר לתקן את זה". כנראה שברוקטס ידעו כבר שהארדן יעזוב לברוקלין ולכן החליטו לנקוט בצעד הזה.
אפשר להגיד שברוקלין עשתה הכל כדי לקבל את הארדן, וממש ויתרה על נכסים חשובים שלה כמו לאברט, אחד השחקנים המשתפרים בליגה, טאורין פרינס וג'ארט אלן. המשמעות היא ברורה - הנטס רוצים לעשות הכל כדי לזכות סוף סוף באליפות.
פורסם לראשונה: 21:53, 13.01.21