בוושינגטון נראו מרוצים לאחר ה-126:127 הדרמטי שהשיגו הלילה (בין שלישי לרביעי) בחוץ על המאבריקס. זהו היה ניצחונה השלישי ברציפות של הקבוצה מהבירה, כאשר שניים מתוך שלושת הניצחונות היו בחוץ - דבר שמבשר טובות לאחת מקבוצות החוץ הגרועות בליגה.
כמו בלא מעט מקרים העונה, קייל קוזמה היה המצטיין של הוויזארדס כאשר סיים עם 30 נקודות, כולל קליעת עונשין מכריעה 4.2 שניות לסיום שסידרה ניצחון. בראדלי ביל הוסיף 22 למנצחת, כאשר דני אבדיה, שהציג יכולת לא טובה במשחק הקודם מול המג'יק - נראה מצוין וסיים עם דאבל דאבל שכלל 15 נקודות ו-10 ריבאונדים.
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן דאלאס מאבריקס דוייט פאוול
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן דאלאס מאבריקס דוייט פאוול
סיפק משחק מרשים. דני אבדיה מול דוייט פאוול
(רויטרס)
לפחות מהמשחק הלילה, נראה כי העברתו של רוי האצ'ימורה ללייקרס אכן עשתה טוב לדני אבדיה, ולטענת הנשיא טומי שפרד - זו בדיוק הייתה המטרה. "היה לנו פקק בעמדה הזו, ואחת המטרות העיקריות הייתה לסדר יותר דקות לדני אבדיה".
למרות יעלותו ויכולתו של האצ'ימורה - על פי רוב שחקן איכותי מאוד לעמדה בה הוא משחק - שפרד הסביר את רצון הוויזארדס לפנות דקות לאבדיה: "הוא חלק חשוב מאוד מהעתיד שאנחנו מתכננים, הוא משומרי הפיקנרול הטובים בליגה - רצינו לתת לו יותר אחריות והזדמנויות".
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ'
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ'
דני אבדיה שומר על לוקה דונצ'יץ'
(AFP)

אנסלד ג'וניור לא מתלהב

למרות התקופה הטובה של הוויזארדס, המאמן ווס אנסלד ג'וניור לא מתרגש יתר על המידה, וזוכר היטב את הרצפים השליליים של הקבוצה לאורך העונה. עד לפני שבוע, הצליחה לרשום וושינגטון ניצחון בודד מתוך שבעה משחקים. הפעם הצליחה קבוצתו של אנסלד ג'וניור להתגבר על הופעה נהדרת של לוקה דונצ'יץ' (41 נקודות ו-15 ריבאונדים) ועל חסרונו של קריסטפס פורזינגיס, אך גם יש לציין כי דאלאס הגיעה בסגל חסר מאוד, ושיתפה שמונה שחקנים בלבד.
"זה נורא קל להתרגש בגלל הופעה טובה אחת", אמר מאמן הוויזארדס בסיום. "יש לנו עוד דרך ארוכה לעשות. העובדה שהצלחנו לנצח בחוץ, דבר שמעט התקשנו בן בהחלט יכולה להיות זרז למשהו טוב". על המהלך המכריע, בו נפסקה עבירה לזכות קוזמה, שנותרה בעינה גם לאחר שהמאבריקס ערערו: "אני חושב שיכול להיות ויכוח לגבי האם נעשתה עבירה, למרבה המזל מבחינתנו - אכן נקבע כי נעשתה עבירה. זה מהלכים של חלקיק שנייה וקשה לקבוע".