"אנשים בקהילת ה-NBA לא רק מודאגים מכך שג'ה מוראנט לא ישחק כדורסל, הם חוששים שבעוד חמש שנים הוא לא יהיה בחיים". הדובר: פרשן ESPN המוערך, סטיבן איי סמית', שהתייחס, כמו לא מעט אנשים בארה"ב לאירועים האחרונים שקשורים בכוכב ממפיס.
הפרשן הוסיף: "זה בגלל הסביבה שבה הוא שם את עצמו, בגלל הסיטואציות שהוא מתמודד איתן. זה מצב רציני, זה משהו שה-NBA וכל מי שיודע על הדברים שקורים איתו מוצא עצמו מודאג לגביו. זו האמת".
2 צפייה בגלריה
ג'ה מוראנט
ג'ה מוראנט
ממשיך להסתבך. מוראנט
(צילום: AP Photo/Brandon Dill)
האמת, גם קומישינר הליגה, אדם סילבר, מתייחס בכובד ראש לכל האירועים האחרונים שנקשרו עם שחקנה של ממפיס. לפני המשחק הראשון בין דנבר ומיאמי, אמר סילבר: "מצאנו מידע נוסף במהלך החקירה, ההחלטה תימסר רק לאחר סדרת הגמר". הצפי, לפחות על-פי מספר דיווחים, הוא שבחודש הבא יושעה מוראנט לתקופה ארוכה על-ידי הליגה.
שחקן ה-NBA לשעבר וכיום פרשן ברשת TNT, קנדריק פרקינס הוסיף: "אם תתרחש עוד תקרית, יכול להיות שהדבר הטוב ביותר עבור מוראנט יהיה לעזוב את ממפיס ולעבור לקבוצה אחרת".
2 צפייה בגלריה
ג'ה מוראנט
ג'ה מוראנט
יושעה לתקופה ארוכה? מוראנט
(צילום: AP)
כזכור, רק לאחרונה - וחודשיים בלבד לאחר שהושעה על ידי ממפיס לאחר שצילם את עצמו עם אקדח במועדון חשפנות - הופצו שוב בטוויטר קטעים משידור חי באינסטגרם בו הופיע כוכב הגריזליס כשגם הפעם הוא נושא בידו נשק חם.
מוראנט הושעה, ספג אש בתקשורת ובחודש שעבר שעבר בחר גם לפרסם התנצלות. שוב. "אני יודע שאכזבתי הרבה אנשים שתמכו בי", אמר מוראנט. "זה מסע ואני מודע לכך שיש לי עוד עבודה לפניי. המילים שלי אולי לא שוות הרבה כרגע, אבל אני לוקח אחריות מלאה על המעשים שלי. אני מחויב ואמשיך לעבוד על מי שאני".
לפני שבועיים, אגב, כוכב ממפיס הסעיר את הרשת, כשפרסם שורה של פוסטים מסתוריים ב'סטורי' של עמוד האינסטגרם שלו. באחד צילם אותו ואת אמו וכתב: "אוהב אותך, אמא". בשניים נוספים תייג אותו, את אביו ואת בתו ובאחרון כתב "להתראות" לצד תמונה שלו מתראיין למיקרופון עם סמל ה-NBA.