ג'ה מוראנט לא מפסיק להסתבך. חודשיים בלבד לאחר שהושעה על ידי ממפיס לאחר שצילם את עצמו עם אקדח במועדון חשפנות, הופצו בטוויטר קטעים משידור חי באינסטגרם בו הופיע כוכב הגריזליס כשגם הפעם הוא נושא נשק בידו. וכן, הקבוצה שוב הגיבה בחומרה והודיעה: השחקן מושעה נכון לעתה מכל פעילות.
התיעוד הנוכחי פורסם בפרופיל של אחד החברים של מוראנט, כששניהם יושבים בתוך רכב עם מוזיקה ברקע. תחילה עושים השניים תנועה של אקדח עם האצבעות, ורגעים לאחר מכן אפשר לראות את מוראנט כשהוא מחזיק בידו מה שנראה כאקדח.
2 צפייה בגלריה
ג'ה מוראנט
ג'ה מוראנט
שוב מסתבך. מוראנט
(צילום: AP)
רק לפני חודש, כאמור, חזר מוראנט מהשעיה בת 8 משחקים, בעקבות התקרית המדוברת במיוחד. יש לציין כי על פי חקירת ה-NBA, האקדח איתו תועד במועדון חשפנות לא שייך למוראנט או הובא על ידו למועדון.
לאחר אותו מקרה אמר בריאיון: "הבנתי מה יש לי ולנו כקבוצה להפסיד. צריך רק להיות יותר חכם, אחראי ולהתרחק מהחלטות רעות. התנצלתי - בפני הליגה, החברים לקבוצה, המשפחה ועצמי".
אגב, על-פי תחקיר של ה"וושינגטון פוסט", מוראנט היה מעורב בשתי תקריות אלימות נוספות בשנה שעברה, אך משטרת ממפיס "ויתרה" לשחקן ולא ממש טיפלה בהן.
עוד תקרית לאסוף? תשפטו בעצמכם
לטענתו של גבעון באזבי, מוכר נעליים בן 22, מוראנט איים עליו במהלך הקיץ שעבר, הוא הגיש תלונה בנושא, אך מעולם לא שמע שוב מהרשויות. על-פי אותו פרסום, משטרת ממפיס מעולם לא הגדירה את מוראנט כחשוד באירוע.
באזבי סיפר כי התקרית החלה כאשר אמו של מוראנט בחנות זעמה על כך שבאזבי נתן שירות לשתי נשים לבנות לפניה. בנוסף, לאחר שהתפנה אליה, זעמה כאשר לא הייתה לו נעל במידה שרצתה. מיד אחרי האירוע מנהלי החנות שלחו את באזבי לחלק האחורי מחשש שמוראנט יגיע ויפגע בו. ואכן, לאחר מספר דקות כוכב הגריזליס הגיע לחנות מלווה בתשעה גברים נוספים והחל לאיים עליו.
"איפה הבחור הנמוך הזה" צעק מוראנט ולדברי באזבי השחקן נכנס לחלק בחנות שבו אסור היה ללקוחות להגיע, הביט דרך החלון וצעק: "אני אחכה עד שתסיים את העבודה".
2 צפייה בגלריה
ג'ה מוראנט
ג'ה מוראנט
המשטרה ויתרה לו? מוראנט
(צילום: AP)
ב"וושינגטון פוסט" דיברו גם עם ג'ושוע הולוויי, שחקן מתיכון אוק היל, שלטענתו מוראנט הכה אותו במהלך משחק בשכונה בשנה שעברה. העיתון חושף כי בעוד השוטרים במקום אמרו להולוויי כי "אנחנו נטפל במוראנט כמו בכל אדם רגיל", כוכב ה-NBA לא תושאל במשך חודשיים. לאחר מכן, הבלשים סגרו את התיק בטענה לחוסר ראיות.