למרות ביקורת פומבית מצד כמה שחקנים, חלקם מהבכירים שיש, ב-NBA החליטו לקיים השנה את משחק האולסטאר כמתוכנן. רק שהערב (שישי) התבשרנו כי אחד הסופרסטארים הכי גדולים שיש - קווין דוראנט - יחמיץ את משחק הכוכבים שייערך ב-7 במרץ באטלנטה.
ברוקלין הודיעה באופן רשמי כי הפורוורד הנהדר עדיין סובל מפציעה בשריר הירך האחורי, יזדקק להחלמה נוספת ולא יהיה כשיר לאירוע. ב-ESPN דיווחו כי מי שיתפוס את מקומו של דוראנט יהיה דומנטאס סאבוניס מאינדיאנה.
1 צפייה בגלריה
יחמיץ את האולסטאר. דוראנט
יחמיץ את האולסטאר. דוראנט
יחמיץ את האולסטאר. דוראנט
(צילום: AP)
דוראנט ולברון ג'יימס נבחרו לפני שבועיים לשמש קפטנים באולסטאר לאחר שזכו במירב הקולות (בכל קונפרנס בנפרד) למשחק הכוכבים. KD זכה בלמעלה מ-5.5 מיליון קולות והיה אמור להיות הקפטן אחרי שנתיים בהן יאניס אנדטוקומבו הוביל את המזרח. טוב, כעת, כאמור, זה כבר לא יקרה.

רשימת השחקנים באולסטאר

מזרח: קיירי ארווינג, בראדלי ביל, יאניס אנדטוקומבו, ג'ואל אמביד, ג'יימס הארדן, ג'וליוס רנדל, ג'ייסון טייטום, ג'יילן בראון, זאק לאבין, בן סימונס, דומנטאס סאבוניס וניקולה ווצ'ביץ'.
מערב: לברון ג'יימס, סטף קרי, לוקה דונצ'יץ', קוואי לנארד, ניקולה יוקיץ', כריס פול, פול ג'ורג', דמיאן לילארד, דונובן מיצ'ל, רודי גובר, זאיון וויליאמסון ודווין בוקר.