ימים לא פשוטים עברו על לברון ג'יימס. בנו בן ה-18, ברוני ג'יימס, עבר לפני יומיים דום לב במהלך אימון של קבוצת התיכונים שלו USC ופונה לבית החולים. מאז נשמעו לא מעט הצהרות, כולל מצד מתנגדי חיסונים, שייחסו זאת לחיסון נגד הקורונה, ביניהם היה גם איש העסקים אילון מאסק, שהצליח לעורר סערה בארה"ב.
כעת, קינג ג'יימס התייחס לראשונה לאירוע המטלטל שעבר על בנו, עליו ועל משפחתו. כוכב לוס אנג'לס לייקרס צייץ בחשבון הטוויטר שלו, והודה לכל אלה ששלחו לו חיזוקים. "אני רוצה להודות לכל אינספור האנשים ששלחו לנו את התפילות שלהם ואת אהבתם. אנחנו מרגישים אתכם, ואנחנו אסירי תודה. כל המשפחה נמצאת ביחד, בריאה ובטוחה, ומרגישה את אהבתכם". מבית החולים בו אושפז ברוני, נמסר כי הוא שוחרר לביתו ונצטווה לנוח.
1 צפייה בגלריה
ברוני ולברון ג'יימס
ברוני ולברון ג'יימס
ברוני ולברון ג'יימס
(צילום: Alex Bierens de Haan / GETTY IMAGES)
עוד הוסיף לברון כי "יהיה לנו עוד מה להגיד, כשנהיה מוכנים", ובכך ייתכן ורמז לאותם אנשים שטענו כי מדובר בחיסון נגד קורונה שהיה הגורם למצבו של ברוני.
בעונה שעברה, האחרונה שלו בתיכון היוקרתי סיירה קניון, העמיד ברוני (18, 1.91), אשר מיועד להיבחר בסיבוב הראשון בדראפט 2024 של הליגה הטובה בעולם, ממוצעים של 14.2 נקודות, 5.5 ריבאונדים, 2.4 אסיסטים ו-1.8 חטיפות למשחק. קולג'ים רבים ניסו לשים עליו את היד, והוא בחר ב-USC (אוניברסיטת דרום קליפורניה), שם שיחקו בעבר דמאר דרוזן, ניקולה ווצ'ביץ' ואוון מובלי.
כידוע, נותרו ללברון ג'יימס שנתיים בחוזה שלו עם הלייקרס ובשלהי העונה שחלפה הביע תקווה לשחק עם בנו. "אני צריך לשחק עם הילד שלי, אני חייב להיות על הפרקט עם ברוני. רוצה לשחק לצידו או נגדו אני לא מתכוון לשמור עליו - כי הוא רכז ואני, בשלב הזה של הקריירה, בתפקיד אחר".
לאחר שברוני ג'יימס לקה בלבו, ב"וול סטריט ג'ורנל" ציינו כי הוא היה בסכנת חיים ממשית כשאיבד את ההכרה באופן פתאומי על הפרקט, ורק תגובה מהירה של אנשי הצוות הרפואי של USC הצילה למעשה את חייו, ומנעה ממנו נזקים מוחיים אפשריים.
למרות שמצבו התייצב והוא יצא מטיפול נמרץ, עתיד הקריירה של ברוני, אשר היה מיועד להיבחר בסיבוב הראשון בדראפט 2024 של הליגה הטובה בעולם, מוטל בספק. "לא ברור מתי ברוני יחזור ל-USC, אם בכלל", ציינו ב"וול סטריט ג'ורנל". להמשך הקריירה של ברוני עשויות להיות כמובן השלכות על לברון ג'יימס, שהצהיר לא פעם על חלומו לשחק יחד עם בנו ב-NBA.