הפציעה בקרסול כבר מזמן מאחוריו והלילה (בין שישי לשבת) סיפק דני אבדיה משחק נהדר ב-100:102 בשיקגו - ניצחון שהעלה את הוויזארדס למאזן 0:2 מפתיחת העונה.
הפורוורד הישראלי פתח פעם נוספת בחמישייה וגם אם מבחינה התקפית הציג יכולת פושרת (2 מ-4 מהשדה, 2 מ-2 לשלוש) - הערך המוסף שלו היה בהגנה ובשמירה על אחד מכוכבי הבולס (ובהיעדרו של זאק לאבין, אולי הכוכב הגדול ביותר שלה) - דמאר דרוזן.
2 צפייה בגלריה
אבדיה וקוזמה מנסים לעצור את קרוסו
אבדיה וקוזמה מנסים לעצור את קרוסו
"הוא לא נתן לעבירות להשפיע עליו לרעה". אבדיה שומר על קארוסו
(צילום: AFP)
כשמאמנו של אבדיה, ווס אנסלד ג'וניור, התבקש להגדיר את היכולת של אבדיה, הוא ענה: "אנדרייטד", והוסיף כי "זיהיתי אצלו התבגרות היום. הוא שמר בחוכמה ולא התרגש מהטעויות הגוף של דרוזן. הוא גם עזר לנו מאוד בכדורים החוזרים. הוא עושה מהלכים שמנצחים משחקי כדורסל".
אבדיה, שרשם 6 נקודות, 10 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, ספג עבירה חמישית ברבע האחרון. מה שאילץ את אנסלד ג'וניור להחליף בשמירה ולתת לבראדלי ביל את דרוזן. "הוא לא נתן לעבירות להשפיע עליו לרעה", אמר מאמן הוויזארדס. ביל עצמו סיפר בחצי חיוך: "אדאג שדני יעבוד על זה".
2 צפייה בגלריה
קוזמה
קוזמה
קוזמה מטביע את דראמונד והבולס. "אנחנו אוהבים אחד את השני"
(צילום: AP)
ברשת NBC, שמסקרת מקרוב את וושינגטון, הסבירו שבסופו של יום אבדיה צריך לעשות את מה שהוא טוב בו, ולא לנסות דברים מעבר: "הוא רשם שורה סטטיסטית מהסוג שכנראה נראה עוד הרבה ממנו העונה. כל עוד הוא פותח בחמישייה, ההתקפה תהפוך באופן טבעי למשנית אצלו, בטח ביחס להגנה. הוא אחד השחקנים הכי חשובים של הקבוצה בהגנה, אבל בהתקפה הוא לא יקבל הרבה זריקות ליד ביל, קריסטפס פורזינגיס או קייל קוזמה".
קוזמה, שהצטיין עם 26 נקודות, נשאל במסיבת העיתונאים מה ההבדל של בין הוויזארדס של העונה לקבוצה של שנה שעברה, שלא הצליחה להתברג בפלייאוף: "אנחנו אוהבים אחד את השני. בשנה שעברה לא יכולתי לומר את זה". אנסלד ג'וניור סיכם: "אני חושב שהכותרת של הערב היא המסר שעבר לשחקנים שלנו - זה בסדר גמור לנצח מכוער".