ארבעה משחקים מלבד משחקה של מכבי ת"א מול פנרבחצ'ה נערכו הערב (שישי) במסגרת המחזור השני ביורוליג. תמיר בלאט היה נפלא והוליך את אלבה ברלין ל-74:80 מפתיע בחוץ על מילאנו בתום הארכה. אולימפיאקוס שמרה על מאזן מושלם גם היא לאחר שגברה 80:90 על ז'לגיריס. 3 נקודות ב-11 דקות לים מדר בהפסד פרטיזן. וילרבאן השיגה ניצחון חוץ דרמטי על ולנסיה.

מילאנו - אלבה ברלין 80:74 (בתום הארכה)

הפתעה גדולה נרשמה הערב בבירת האופנה של איטליה, כאשר המארחת שוב הציגה משחק התקפי חלש מאוד - והפעם נענשה על כך. תמיר בלאט עם עוד הופעה נהדרת, הוליך את קלעי האורחת בצוותא עם ג'יילן סמית' (13 נקודות), אך חשוב מכך ניהל בצורה מופתית את המשחק של אלבה כשמסר 9 אסיסטים, להם הוסיף 4 ריבאונדים. האורחת פתחה מצוין והוליכה 12:26 בתום הרבע הראשון, אך הקבוצה של אטורה מסינה חזרה לעניינים ו-40 הדקות הראשונות הסתיימו ב-70:70. המארחת קפאה בהארכה, במהלכה קלעה 4 נקודות בלבד, כאשר במצב של 74:74 קלע תמיר בלאט שתי שלשות קלאץ' גדולות וניצח לגרמנים את המשחק. זוסמן הוסיף 4 נקודות. אלבה במאזן 0:2, מילאנו רק ב-1:1.
3 צפייה בגלריה
שחקן אלבה ברלין תמיר בלאט
שחקן אלבה ברלין תמיר בלאט
ניצח לאלבה את המשחק. תמיר בלאט
(צילום: EPA)

אולימפיאקוס - ז'לגיריס 80:90

גם היוונים שומרים על מאזן מושלם, ועשו זאת ללא יותר מידי בעיות מול יריבה נחותה. לאחר שמתחו את מכבי ת"א ביד אליהו במחזור הפתיחה, ז'לגיריס פתחה היטב גם הפעם והוליכה בתום הרבע הראשון. עם זאת, הקבוצה של ברצוקאס לא התרגשה, ניצחה 14:26 את הרבע השני, ושמרה על מרחק ביטחון מהאורחת עד הסיום. סאשה וזנקוב היה האיש של אולימפיאקוס עם 23 נקודות, כאשר מוסטפה פאל תרם 16, וקוסטאס סלוקאס ויאנוליס לרנזאקיס הוסיפו 15 כ"א.
3 צפייה בגלריה
שחקן אולימפיאקוס מוסטפה פאל
שחקן אולימפיאקוס מוסטפה פאל
עוד ניצחון לאולימפיאקוס. מוסטפה פאל
(צילום: EPA)

באסקוניה - פרטיזן בלגרד 96:103 (בתום הארכה)

הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' עדיין ללא ניצחון העונה ביורוליג. הפתיחה של האורחת דווקא הייתה טובה, כאשר בתום הרבע הראשון הוליכה פרטיזן 14:23. עם זאת, הבאסקים הגיבו היטב ברבע השני והוליכו במחצית 42:46. הסרבים שוב נראו טוב ברבע השלישי, אך בסופו של דבר המשחק נגרר להארכה. למרות יכולת גבוהה של קווין פאנתר (26), זאק לידיי (23) ומתיאס לסור (19) פרטיזן לא יכלה להופעת ענק של מרכוס הווארד, שסיים עם 33 נקודות. מת'יו קוסטלו הוסיף 19 למנצחת, שעולה למאזן 0:2. ים מדר שותף 11 דקות במדי פרטיזן וקלע 3 נקודות.
3 צפייה בגלריה
מאמן פרטיזן בלגרד ז'ליקו אוברדוביץ'
מאמן פרטיזן בלגרד ז'ליקו אוברדוביץ'
פרטיזן בלגרד עדיין ללא ניצחון. ז'ליקו אוברדוביץ'
(צילום: EPA)

ולנסיה - וילרבאן 77:76

משחק הפכפך בספרד הסתיים בניצחון חוץ דרמטי של הצרפתים, שעולים למאזן 1:1. עבור ולנסיה היה זה הפסד שני העונה משני משחקים, ואחד מתסכל במיוחד. הפתיחה הייתה כל כולה של המארחת, שהוליכה 16:27 בתום הרבע הראשון. וילרבאן לא נבהלה והגיבה ברבע שני מצוין ונטלה את ההובלה. המשחק היה צמוד בשני הרבעים הבאים, ודקות הכרעה היו מורטות עצבים. שתי שניות לסיום, במצב של 76:76, סחט ג'ונה מת'יוז עבירה והלך לקו. הגארד דייק פעם והחטיא את השנייה בכוונה. ולנסיה לא הספיקה לייצר מהלך בזמן הנותר, והצרפתים חגגו ניצחון ראשון העונה.