נדיר שתראו ב-NBA, ובטח לא סופרסטארים כמו קווין דוראנט ודריימונד גרין, מאשימים מאמן ונשיא/ג'נרל מנג'ר של קבוצה באירוע חמור שקרה. אבל זה בדיוק מה שהשניים הללו עשו במסגרת פודקאסט משותף בו הם דיברו על הריב הגדול ביניהם בעונת 2018/19, וההשלכות שלו.
כזכור, במהלך משחק חוץ של גולדן סטייט מול לוס אנג'לס קליפרס, די בתחילת עונת 2018/19, כשדוראנט עוד לבש את הגופייה של הווריורס, הוא וגרין נקלעו לוויכוח סוער שכלל גם לא מעט קללות.
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס קליבלנד
לברון ג'יימס קליבלנד
גרין ודוראנט
(צילום: AFP)
בהתקפה האחרונה לפני תום המועד החוקי, גרין כידרר במקום למסור לדוראנט שביקש את הכדור, וגם איבד אותו בסופו של דבר. בעקבות כך ההתמודדות נכנסה להארכה. בין לבין השניים נקלעו לאותו ויכוח, ורק בהתערבות חבריהם לקבוצה הרוחות נרגעו.
אותו אירוע גרם בהמשך לדוראנט לחשוב על עתידו בגולדן סטייט, ובסופו של דבר הוא החליט לעזוב לברוקלין בסיום אותה עונה. "לא בגלל הוויכוח עזבתי", אמר דוראנט לגרין. "אלא בגלל איך שכולם, ובין השאר סטיב קר ובוב מאיירס (הנשיא/ג'נרל מנג'ר) התייחסו לדברים. מאיירס חשב שאם רק יעניש אותך זה יסגור את הסיפור".
3 צפייה בגלריה
סטיב קר מתדרך את קווין דוראנט
סטיב קר מתדרך את קווין דוראנט
קר ודוראנט
(צילום: AP)
דוראנט התאכזב מאוד מכך שקר ומאיירס ניסו לטאטא את הפרשה מתחת לשטיח במקום לדבר עליה. לטענתו, אף אחד במועדון לא דיבר איתו לאחר מכן, ופשוט ניסו להמשיך הלאה בחיי היומיום.
גרין עצמו, שהושעה מהמשחק הבא, סיפר שאחרי שנדרש להתנצל ולספוג את העונש, הוא שוחח עם מאיירס וההנהלה, ותקף אותם: "אתם הרסתם הכל. היחידים שיכולים לתקן את מה שהיה הם קווין ואני, אתם לא יכולים לעשות כלום. לדעתי האישית, הם הרסו הכל". דוראנט ענה לו: "אני חושב כך גם".
3 צפייה בגלריה
עומרי כספי מקבל את טבעת האליפות
עומרי כספי מקבל את טבעת האליפות
מאיירס מעניק לכספי את טבעת האליפות
(צילום: AP)
דוראנט השווה את האירוע שקרה לאחד הפרקים ב"ריקוד האחרון", הסדרה על מייקל ג'ורדן ושיקגו בולס, בה סקוטי פיפן, הכוכב השני אחרי MJ, בחר לא לעלות לפרקט באחד המשחקים, ובחדר ההלבשה כל השחקנים דיברו על זה, בניגוד למה שקרה בחדר ההלבשה של הווריורס אחרי האירוע, לצד ניסיונות ההשתקה של קר ומאיירס.
"היינו צריכים להוציא הכל החוצה, לשים הכל על השולחן ולהגיד 'היי, דריימונד, היי קווין, מה שקרה לא היה צריך לקרות. בואו נלחץ ידיים ונמשיך במשימה שלנו. אבל זה לא קרה. פשוט התעלמנו מזה. לא אהבתי את זה, האנרגיות בין השחקנים לא היו טובות, זה פשוט היה מוזר עבורי", סיפר דוראנט.