באדיבות כאן 11 המשדר הרשמי של מונדיאל 2022
לאו מסי כמו שלא הכרנו. אולי זה הלחץ, הדרמה הגדולה או האמוציות מהמשחק, אבל כוכב נבחרת ארגנטינה היה נסער (וכמובן גם שמח מאוד) אתמול (שישי) בסיום ה-3:4 בדו-קרב הפנדלים (אחרי 1:1 בתום 120 דקות) על הולנד ברבע גמר המונדיאל.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
זה התחיל עוד בריאיון שהעניק לטלוויזיה הארגנטינאית אחרי המשחק, שם התעמת עם ואוט וחהורסט, חלוצה המחליף של הולנד שכבש את הצמד שכפה הארכה. בזמן ש"הפרעוש" דיבר, הוא ראה את וחהורסט מביט לעברו וגער בו בשידור ישיר: "תתקדם, אידיוט".
4 צפייה בגלריה
לאו מסי שחקן נבחרת ארגנטינה עם לואי ואן חאל מאמן הולנד
לאו מסי שחקן נבחרת ארגנטינה עם לואי ואן חאל מאמן הולנד
מסי ו-ואן חאל בסיום המשחק. לארגנטינאי היה המון מה להגיד
(צילום: רויטרס)
מסי מקלל בשידור ישיר
מסי מתגרה בוואן חאל
"המופע" של מספר 10 נמשך כשהעביר ביקורת חריפה על שופט המשחק, מטאו לאוס הספרדי. "אני מעדיף שלא לדבר עליו, כי אם אתה מדבר אז אתה מקבל קנס. ועדיין, פיפ"א חייבת לחשוב על זה, היא לא יכולה לשים שופטים כאלה, שלא מוכנים לאתגר הזה".
לקינוח, מסי תקף גם את מאמן הולנד, לואי ואן חאל, למרות שהארגנטינאי נראה זה שמתגרה בו לאחר שכבש את השער השני. "הוא אומר שהם משחקים כדורגל יפה, אבל מה שהוא עשה זה לשים שחקנים גבוהים מקדימה ולבעוט כדורים ארוכים", הבהיר מסי.
4 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
מסי מודה לגיבור המשחק, השוער אמיליאנו מרטינס
(צילום: gettyimages)
"לא ציפינו ללכת להארכה, שלא לדבר על פנדלים", התייחס מסי למשחק עצמו. "סבלנו, אבל אנחנו נהיה בחצי גמר המונדיאל. ארגנטינה מראה משחק אחר משחק שהיא יודעת איך לשחק. יצאנו באינטנסיביות ורצון מהרגע הראשון ולא נשברנו. היינו צריכים את זה ואנחנו שמחים שכל המדינה חוגגת עכשיו".
"הפרעוש" גם התייחס ליריבה הבאה של ארגנטינה - קרואטיה, אותה הוא יפגוש ביום שלישי. "היא נבחרת נהדרת. הם מניעים את הכדור טוב מאוד, משחקים ביחד כבר הרבה זמן. זה יהיה קשה".
4 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
"הוא חסר תועלת". מסי ושופט המשחק, לאוס הספרדי
(צילום: AP)
הלחץ ושחרור הקיטור לא היו שייכים רק למסי. גם לשוער הארגנטינאי, אמיליאנו מרטינס, הגיבור הגדול של דו-קרב הפנדלים, הו כמה דברים על הלב. במהלך החגיגות, הוא נראה צועק לעבר אחד משחקני הולנד: "תסתום את הפה שלך", ולאחר מכן החל להשתלח בשופט המשחק: "חשבתי ששלטנו, עלינו ל-0:2, אבל השופט התחיל לתת להם שריקות. השופט הוסיף 10 דקות בלי סיבה, הוא נתן להם בעיטות חופשיות מחוץ לרחבה פעמיים או שלוש. הוא רק רצה שהם יבקיעו. מקווה שהשופט הזה לא ישפוט אותנו יותר, הוא חסר תועלת".

"ארגנטינה קיבלה פנדל מגוחך"

גם ואן חאל לא אהב את השיפוט של לאוס ואמר: "ארגנטינה קיבלה פנדל מגוחך. אני רוצה לראות את הסיבה לפנדל הזה. ארגנטינה ביזבזה זמן בלי סוף, אבל לא הפסדנו בגלל השופט".
בלם הולנד, וירג'יל ואן דייק, שהחמיץ את הפנדל הראשון של הנבחרת שלו, אמר: "התאמנו על זה הרבה, הכול נכנס עד הלילה. אני מאוכזב מאוד, זה כואב. בעטתי את הפנדל שלי די חזק, אבל כנראה שהייתי צריך לכוון יותר אל הפינה".
4 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים ומתגרים בשחקני הולנד
שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים ומתגרים בשחקני הולנד
שחקני ארגנטינה חוגגים וגם מתגרים בהולנדים
(צילום: AP)
גם נתן אקה התאכזב מההדחה בפנדלים ואמר: "קשה מבחינה נפשית להפסיד כך. נלחמנו ונתנו הכול. החילופים עשו שינוי גדול. הצלחנו לחזור ממצב קשה והיה לנו נשק רציני עם לוק דה יונג ו-ואוט וחהורסט. אחר כך נלחמנו כדי להגיע לפנדלים וקשה להפסיד בצורה הזאת. בסוף זה היה 50-50. אנחנו יכולים לעזוב את המונדיאל עם ראשים מורמים, נלחמנו וכולם נתנו הכול".