נבחרת סעודיה סיפקה היום (שלישי) את אחת ההפתעות הגדולות ביותר בתולדות הגביע העולמי, כשניצחה 1:2 את ארגנטינה של לאו מסי, אחת הפייבוריטיות הגדולות לזכייה בטורניר.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
עד כמה מדובר בהפתעה? ובכן, מדובר בהפסד הראשון של ארגנטינה לאחר 36 משחקים שבם לא נכנעה. זו גם הייתה הפעם הראשונה מזה 24 משחקים שארגנטינה סופגת שני שערים או יותר במשחק אחד. בפעם שעברה, ביוני שעבר, זה נגמר ב-2:2 מול קולומביה. סעודיה מנגד, הגיעה לטורניר בתור המדורגת האחרונה (לצד קוסטה ריקה) בטבלת המועמדות לזכייה בטורניר עם יחס של פי 1,000.
1 צפייה בגלריה
לאו מסי שחקן נבחרת ארגנטינה
לאו מסי שחקן נבחרת ארגנטינה
מי היה מאמין? מסי מאוכזב
(צילום: גטי אימג'ס)
למרות זאת, 15 מנחשים (אמיצים?) הצליחו לנחש את התוצאה המדויקת 1:2 לסעודיה והרוויחו פי 50. תשעה ניחשו שארגנטינה תוביל בסיום המחצית הראשונה ושסעודיה תחולל מהפך במחצית השנייה – הימור כזה העניק להם יחס זכייה של פי 100. אחד מהם הימר על 100 שקל וגרף קופה של 10,000 שקל על משחק אחד.
אחד המנחשים שחזו את הסנסציה היה הקומיקאי וכוכב הרשת אוראל צברי, שזכה ב-240 שקל אחרי שהימר עשרה שקלים בלבד על ניצחונה של סעודיה. "קמתי בבוקר עם התחושה הקטנה שיש מצב כזה שתהיה סנסציה וכל הדיבור על מסי יתבדה במשחק הפתיחה. לצערי הרב צדקתי. אני פשוט אוהב את הריגוש הקטן של הפתעות בכדורגל, אבל בחיים לא אשים יותר מעשרה שקלים שקלים. זה סתם להוסיף לכיף של המשחק".