התקציר באדיבות תאגיד השידור כאן - המשדר הרשמי של כל משחקי מונדיאל 2022
חגיגה גדולה באוסטרליה אחרי העלייה לשמינית גמר המונדיאל. האוסטרלים הפתיעו בענק את דנמרק וניצחו 0:1 משער של מת'יו לקי בדקה ה-60. זו הפעם השנייה שהאוסטרלים עולים לנוקאאוט במונדיאל אחרי שעשו את זה גם ב-2006.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
"ברגעים כאלה אתה לא חושב יותר מדי או שאין לך מספיק זמן לחשוב", אמר לקי אחרי המשחק כשנשאל מה חשב לפני הבעיטה שלו, "הכול קורה כל כך מהר, קיבלתי מסירה מצוינת. הייתי צריך לגבור על עוד אדם אחד. רציתי לחתוך פנימה ובסוף בעטתי נמוך וחזק וזה היה כדור שקשה לשוער להדוף. ראיתי שזה נכנס, התרגשתי ושמחתי. יכולתם לראות בחגיגות כמה שזה היה חשוב לנו. אני כל כך גאה, עבדנו כל כך קשה. זה המונדיאל השלישי שלי והיו לי הזדמנויות לכבוש גם בטורנירים הקודמים וזה לא הלך. השער הראשון שלי הוא גם חשוב כל כך בשבילי ובשביל הנבחרת. ידענו שאנחנו מסוגלים לעלות, האמנו בעצמנו. נלחמנו עד הסוף ולא משנה מה הם ניסו וזרקו עלינו. לא ספגנו. נחגוג הלילה ואז נחשוב על ההתאוששות לקראת המשחק הבא".
1 צפייה בגלריה
גראהם ארנולד מאמן נבחרת אוסטרליה
גראהם ארנולד מאמן נבחרת אוסטרליה
חגיגה גדולה וקצת בוטה. גרהאם ארנולד
(צילום: AP)
מאמן אוסטרליה גרהאם ארנולד אמר: "אני כל כך גאה במאמץ של השחקנים. הם הראו הרבה אמונה והרבה עבודה קשה. השחקנים האלה חזקים מאוד מבחינה מנטאלית. עבדנו על זה במשך ארבע שנים וחצי כדי להאמין. יכולתי לראות בעיניים של השחקנים שהם מוכנים למשחק הזה". ארנולד אמר שלא יהיו חגיגות עכשיו: "כמו שאמרתי לשחקנים: בגלל זה ניצחנו את טוניסיה, אין חגיגות ואין אמוציות. הולכים לישון ובלי רשתות חברתיות".

חגיגה גדולה