בשורות רעות לנבחרת צרפת. קארים בנזמה נטש הערב (שבת) את האימון לפני סופו ולאחר מכן דווח שהוא ייעדר מהמונדיאל. חלוץ ריאל מדריד, שסבל מפציעה בירך וערך אימון מלא עם חבריו בפעם הראשונה מאז שהגיעו למחנה האימונים לקראת המונדיאל, נאלץ לעזוב לפני הסיום. תחילה דווח כי בנזמה לא יעמוד לרשותו של המאמן דידייה דשאן מול אוסטרליה ביום שלישי הקרוב, אבל בסופו של דבר הסתבר שלא ישחק בכלל בטורניר.
2 צפייה בגלריה
קארים בנזמה חלוץ נבחרת צרפת
קארים בנזמה חלוץ נבחרת צרפת
ערב עצוב מבחינתו. בנזמה תופס את פניו באימון
(צילום: AFP)
2 צפייה בגלריה
קארים בנזמה חלוץ נבחרת צרפת
קארים בנזמה חלוץ נבחרת צרפת
צרפת תיאלץ להסתדר גם בלעדיו. בנזמה
(צילום: AFP)
לפי הדיווחים, בנזמה חש כאב חד בשריר הארבע-ראשי, אזור שונה מזה שבו נפצע לפני חודש ושם הוא עדיין סובל מרגישות. חלוץ ריאל מדריד עבר MRI שהבהיר את חומרת הפציעה. לדידייה דשאן יש אפשרות לזמן שחקן במקום זוכה כדור הזהב עד יום שני בערב. בצרפת כבר איבדו את פול פוגבה, אנגולו קאנטה וכריסטופר אנקונקו, שלא ישחקו במונדיאל הקרוב בשל פציעות.
בנזמה בן ה-34 נמצא בכושר הטוב ביותר בקריירה שלו ורק לפני כחודשיים זכה בכדור הזהב לשחקן המצטיין של 2022 בעולם. החלוץ הצרפתי הוביל את ריאל מדריד לזכייה באליפות ובליגת האלופות כשהוא סוחב אותה ממש לבד בנוקאאוט של האלופות ומסיים את העונה עם 15 שערים במפעל. הוא גם נבחר לשחקן העונה בליגת האלופות. בסופרקאפ האירופי בנזמה הגיע ל-324 שערים במדי ריאל מדריד ועקף את ראול ככובש השני בטיבו של המועדון בכל הזמנים.
לבנזמה יש 97 הופעות בנבחרת צרפת ו-37 שערים. החלוץ המצטיין הושעה מנבחרת צרפת בדצמבר 2015 בשל ההתנהלות הביריונית שלו ופרשת סחיטתו של מתיו ולבואנה, ששיחק איתו בנבחרת. בעקבות ההשעיה בנזמה החמיץ את יורו 2016 ואת מונדיאל 2018 ולא זכה עם חבריו בטורניר ברוסיה. החלוץ הוחזר אל הנבחרת לאחר יותר מחמש שנים, במאי 2021 כשנכלל בסגל של הנבחרת ליורו 2020 (שנערך ב-2021).
פורסם לראשונה: 20:43, 19.11.22