אז מי לוקחת? את השאלה הזו אנחנו שומעים בימים האחרונים בכל מקום, וזה רק הולך ומתגבר לקראת פתיחת המשחקים היום. מי תזכה במונדיאל? ברזיל החזקה של ניימאר שסומנה כפייבוריטית על ידי סוכנויות המהמרים? או אולי יהיה זה מסי שיצליח לקחת נבחרת ארגנטינה עד הסוף ויניף את הגביע הזהוב תוך שהוא משחרר קריצה לעבר דייגו בשמיים? ומה עם צרפת המוכשרת עד כאב אבל באה קומפלט עם חדר ההלבשה נפיץ (ועוד לא הזכרנו את הסטטיסטיקה העגומה של אלופות עולם מכהנות במונדיאל שאחרי)? ואיך גרמניה – היא הרי תמיד מועמדת, לא? ופורטוגל של כריסטיאנו רונאלדו שמתייבש על הספסל של יונייטד? יש סיכוי שהזעם שלו ייקח את הנבחרת עד לתואר אלופת העולם?
וכולנו הרי קיבלנו מתישהו הזמנה להצטרף לקבוצת הימורי מונדיאל – החבר'ה מהמשרד, מהקטרגל בשישי או המשפחה המורחבת שכוללת את הדודה שבטוחה שניימאר זה שם של קינוח חדש בארומה.
1 צפייה בגלריה
מי תזכה? ניימאר, מסי ואמבאפה
מי תזכה? ניימאר, מסי ואמבאפה
מי תזכה? ניימאר, מסי ואמבאפה
(צילום: AFP, גטי אימג'ס )
אז בדיוק בשביל כל המתלבטים כינסנו שלושה מומחים וביקשנו מהם להצביע על הפייבוריטיות ללכת עד השלבים המתקדמים, לתת טיפים ולהכריז על המועמדת שלהם לזכייה. יאיר קטן, אורי קופר ומעוז צור ניצבו באומץ מול המיקרופונים של "מונדיאל במדבר", התווכחו, ניתחו, סימנו סוסים שחורים, הימרו מי יהיה מלך השערים וגם מי תהיה זו שתניף את הגביע ב-18 בדצמבר (הפרק הוקלט לפני הבשורה כי קארים בנזמה הצרפתי יחמיץ את המונדיאל).
כן, גם איציק שאשו הגיע, וכרגיל לא התאפק והסביר בפירוט למה כל ההימורים האלה מעצבנים אותו.
האזינו לפרקים הקודמים של הפודקאסט מונדיאל במדבר:
הפודקאסט מונדיאל במדבר עוסק בכל הנושאים הגדולים והקטנים לקראת הצגת הכדורגל הגדולה בקטאר, יביא סיפורים, ניתוחים מקצועיים, דיונים סוערים כמו שרק ספורט מסוגל לייצר, ולאחר שריקת הפתיחה ילווה מקרוב את המונדיאל עם שליחי "ידיעות אחרונות" ו-ynet בקטאר. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת האפליקציות שמתחת לנגן, או בכל אחד מהמקומות בהם אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים.