הסיפור של כריסטיאן אריקסן יגיע מתישהו לנטפליקס. אי אפשר אחרת. כדורגלן שרק לפני שנה וחצי קרס על הדשא באצטדיון הביתי בקופנהגן, פירפר בין חיים למוות ונזקק לפעולות החייאה במגרש, חוזר לתפקד באופן מלא. וכשאנחנו אומרים באופן מלא, זה אומר משחק כדורגל ברמות הכי גבוהות שיש, ועכשיו גם מגיע למונדיאל עם נבחרת דנמרק. מדובר בסיפור שיש בו את כל האלמנטים שצריך בשביל דרמת ספורט שלצפייה בה נדרשים פחות פיצוחים ויותר חבילות טישיו.
אריקסן, קשר עם כישרון נפלא ועכשיו גם עם קוצב לב, יעלה היום (15.00) על הדשא מול טוניסיה וימשוך את תשומת הלב של כל הצופים באצטדיון ומול המסכים. גם תשומת הלב שלנו בפודקאסט הולכת לכיוונו של הכוכב הדני, ואורי קופר הגיע לספר באיזה כושר אריקסן מתייצב בקטאר, האם אחרי ההצלחה ביורו האחרון דנמרק יכולה להפתיע גם במונדיאל, וכמה השפעה יש לרוח שנשבה ביציעים ובחדר ההלבשה מאותו רגע שבו הקפטן התמוטט וחבריו הקיפו אותו כדי לשמור על פרטיותו ברגעי הדרמטיים.
2 צפייה בגלריה
שחקני דנמרק ליד כריסטיאן אריקסן
שחקני דנמרק ליד כריסטיאן אריקסן
יוני 2021: אריקסן מתמוטט על הדשר במשחק הראשון של דנמרק ביורו
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
כריסטיאן אריקסן
כריסטיאן אריקסן
נובמבר 2022: אריקסן מגיע למונדיאל
(צילום: גטי אימג'ס)
עוד בפרק היום: המשמעות של מונדיאל בחורף, איך ההכנה המקוצרת משפיעה על הנבחרות, מי יכולה להתמודד עם הסיטואציה החדשה בצורה טובה יותר והאם בשל כך אנחנו צפויים ליותר הפתעות. כמו כן התארח מאמן הכושר של נבחרת ישראל ערן שדו, שהסביר למה היה שמח לקבל שחקנים בשלב הזה של העונה, איך מתמודדים עם מזג האוויר, ומתי הוא היה מוותר למסי על אימון בוקר.
וכמובן, איציק שאשו לא ויתר על הביקור הקבוע, וניסה להבין איך אפשר להרביץ ספרינט עם קוצב לב ומה זה אומר עלינו, בטטות הכורסה.
האזינו לפרקים הקודמים של הפודקאסט מונדיאל במדבר:
הפודקאסט מונדיאל במדבר עוסק בכל הנושאים הגדולים והקטנים לקראת הצגת הכדורגל הגדולה בקטאר, יביא סיפורים, ניתוחים מקצועיים, דיונים סוערים כמו שרק ספורט מסוגל לייצר, ולאחר שריקת הפתיחה ילווה מקרוב את המונדיאל עם שליחי "ידיעות אחרונות" ו-ynet בקטאר. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת האפליקציות שמתחת לנגן, או בכל אחד מהמקומות בהם אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים.
פורסם לראשונה: 06:49, 22.11.22