פגרת הנבחרות עשתה בדיוק את מה שכולם חששו ממנו – וגרמה להתפרצות מחודשת של הנגיף בכדורגל העולמי, כשלא מעט קבוצות קיבלו חזרה לסגל שלהם שחקנים שנדבקו בקורונה.
אחד מהם הוא כריסטיאנו רונאלדו, שנמצא חיובי לנגיף בבדיקה שנערכה לו בנבחרת, ועל פי דיווחים, במקום להישאר בבידוד בפורטוגל כפי שמחייבים הנהלים במדינה, הוא עלה על מטוס ושב חזרה לביתו בטורינו.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: AFP)

בעקבות זאת, רונאלדו החליט להעלות אתמול (שישי) בחשבון האינסטגרם שלו לייב, בו הגיב על כל הטענות נגדו. "אני רק רוצה למסור שאני מרגיש טוב, אין לי שום סימפטומים ואני מרגיש חזק", אמר הסופרסטאר. "כרגע אני בבית נהנה מקצת שמש, אבל לא כל כך חם – ועדיין, אני תמיד שמח לקצת ויטמין די".
"יש לי תיאבון טוב, אני מקווה לחזור לאימונים, לשחק וליהנות מהחיים בקרוב. כרגע אני חייב להיות בבידוד ביתי כששאר המשפחה שלי נמצאת בקומה אחרת בבית".
כריסטיאנו גם ספג ביקורות מכיוון שר הספורט האיטלקי, שעל פי דיווח טוען שהוא לא מציית לפרוטוקול הקורונה, אך כוכב יובנטוס לא נשאר חייב: "אני כרגע בבידוד, מכבד את כל החוקים, הנהלים והפרוטוקולים. לא הפרתי שום פרוטוקול כמו שאנשים אומרים, זה הכל שקרים. עשיתי הכל בדרך הנכונה ועל פי החוקים".
2 צפייה בגלריה
מסי ורונאלדו
מסי ורונאלדו
יהיה כשיר לברצלונה? רונאלדו ומסי
(צילום: AFP)
"נכנסו לאיטליה במטוס מחוטא, ואז נכנסתי לאמבולנס בלי שיצרתי מגע אף אחד. כל הדברים שאמרו הם שקרים, במיוחד מכיוון אדם אחד כאן באיטליה שאני לא אגיד את שמו".
ביובה מקווים שרונאלדו יצליח להחלים בזמן למפגש המרתק מול ברצלונה במסגרת המחזור השני של ליגת האלופות בעוד כשבוע וחצי. למרות זאת, הוא בכל מקרה יחמיץ מספר משחקים (קרוטונה ו-ורונה בליגה) של הקבוצה עד אז, ובעיקר את המפגש באוקראינה מול דינמו קייב ביום שלישי.