עכשיו זה רשמי. עומר אצילי חתם באפואל ניקוסיה וישחק במדיה בשנתיים הקרובות. הקשר הישראלי שוחרר ממכבי תל אביב ללא תמורה והצטרף לסגל של הקבוצה הקפריסאית שפתחה את העונה בסוף השבוע.
אפואל תשלם לו 300 אלף אירו לעונה, כשמכבי תשלים את השכר אותו קיבל בישראל ותוסיף כ-125 אלף אירו נוספים לחוזהו.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(צילום: אבי רוקח)
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
מצהוב-כחול ל...צהוב-כחול. עומר אצילי במדי אפואל ניקוסיה
(צילום: האתר הרשמי של אפואל ניקוסיה)
הבחירה באפואל הגיעה משתי סיבות עיקריות: הקרבה ארצה והעובדה כי ישראלי אחר, בן שהר, כבר משחק בקבוצה, דבר שעשוי להקל עליו את ההתאקלמות. אצילי עצמו העדיף להישאר בארץ, אך בית"ר ירושלים בחרה בסופו של דבר לא להחתימו. "אצילי העדיף להישאר בארץ, אבל זה לא קרה ומסיבות שלו הוא מעדיף לשחק כדורגל הכי קרוב שאפשר לישראל", אמרו בסביבתו.
אצילי נפרד ממכבי ת"א בפוסט באינסטגרם: "אחרי שלוש שנים ביחד וסגירת מעגל של ילד שהתחיל לשחק במועדון בגיל 7, הגיע הזמן להיפרד עם שתי אליפויות, שני גביעי טוטו, אלוף האלופים אחד ואלפי חוויות ביחד. רוצה להגיד תודה לכל השחקנים שהפכו להיות אחים שלי ולקהל המדהים הזה שהיה איתי בטוב וברע. אני אוהב אתכם, תמיד תישארו בלב שלי".
חברו למכבי, דור מיכה, שגם הוא התבשר שלא ימשיך במועדון, טס לפורטוגל על מנת לקבל את הדרכון, שעשוי להקל עליו באיתור קבוצה חדשה. ההעדפה של מיכה היא הליגה ההולנדית בה הוא זוכה להתעניינות מצד פיינורד, אך עדיין לא ברור אם העסקה תצא לפועל. אנרתוזיס פמגוסטה מעוניינת בו, ונציגיו הציעו אותו גם לקבוצות בטורקיה ובספרד.
פורסם לראשונה: 14:33, 23.08.20