ברצלונה הייתה יכולה להפסיד 2:0 ליובנטוס בקאמפ נואו ועדיין לסיים ראשונה בבית, אבל פתחה את המשחק איום ונורא והציגה את היכולת מהליגה הספרדית בדרך ל-3:0 לא נעים בכלל. אם זה לא מספיק, לאו מסי ספג נוקאאוט מכריסטיאנו רונאלדו שכבש צמד וניצח בדו-קרב האישי.
ב"ספורט" הקטלאני שמו על שער העיתון שלהם את מסי כמובן וכתבו קלבאריו בכותרת ("עינוי"). באתר שלהם המשיכו באותו קו וקראו לתבוסה התרסקות וביקרו את המערך של רונלד קומאן, שפתח ללא חלוץ 9 קלאסי. ב"מונדו דפורטיבו" כתבו שיובה הורידה את ברצלונה לקרקע בצ'מפיונס, ושאנטואן גריזמן היה לא מחובר. על מסי נכתב שהוא ניסה הכל, אבל זה לא הספיק.
5 צפייה בגלריה
עוד מפח נפש למסי ובארסה
עוד מפח נפש למסי ובארסה
עוד התרסקות. לאו מסי וחבריו מיואשים
(צילום: רויטרס)
5 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו ולאו מסי
כריסטיאנו רונאלדו ולאו מסי
נוקקאוט של רונאלדו על מסי
(צילום: gettyimages)
ב"מארקה" נכתב שאצל ברצלונה נדלקה נורה אדומה והפתיחה הטובה שלה בליגת האלופות נהרסה ב-20 הדקות הראשונות. מאמן האיטלקים אנדראה פירלו קיבל מחמאות על ההרכב ההתקפי ועל התעוזה שלו. באתר ציינו את היעדרותו של ג'רארד פיקה הפצוע וכמה שבארסה בטח מתגעגעת לבלם הוותיק שלה.
רונלד קומאן אמר בסיום: "חלק גדול מההפסד הגיע מהפתיחה הלא טובה. אני חושב שנכנסנו למשחק בצורה רעה, מפוחדים, חסרי אגרסיביות. נכנסנו למשחק במטרה לא להפסיד אותו, במקום לשלוט בו. כמובן שיובנטוס לחצה אותנו המון, אבל לא הצלחנו לשלוט. לאחר מכן הצלחנו להשתפר והיו לנו רגעים טובים, אבל הפסדנו ברבע השעה הראשונה של המשחק. אני תמיד מנסה להתכונן למשחק ולדעת כמה שיותר על היריבה".
5 צפייה בגלריה
 רונלד קומאן ואנדראה פירלו
 רונלד קומאן ואנדראה פירלו
רונלד קומאן ואנדראה פירלו
( צילום: רויטרס)
על החילופים במשחק: “מעל הכל, זה היה כדי להגן על ג’ורדי אלבה וקלמון לנגלה. בנוסף, יש לנו לוח זמנים מאוד צפוף. אני חושב שהחילופים היו חיוביים. למרות שלא היינו במיטבנו נכנסנו למסלול". על היריבה: "שיחקנו נגד יובנטוס פעמיים והמשחקים היו כל כך שונים אחד מהשני. הם פשוט הגיעו הרבה יותר מוכנים. הפנדל? אם שרקו על הפנדל הראשון אז היו חייבים לשרוק על מה שעשו למסי”.
גריזמן, שהיה חלש, אמר: "לא הגענו למשחק, הם דרסו אותנו בחצי הראשון, לא היה רצון, גישה, רצון להגן, רצון לתקוף, הכול היה רע. במחצית השנייה כבר היה להם יתרון מבטיח, האשמה היא כמובן על מי שמשחק, צריך לעבוד קשה ולהשתפר. לא ננסה למצוא תירוצים, הכי טוב זה שנשים את זה בצד כי ביום ראשון יש עוד משחק. זאת תמונה מאוד מכוערת עבורנו ועבור הקהל שלנו".
5 צפייה בגלריה
אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן
( צילום: AP)
החלוץ הצרפתי הוסיף: "יש לנו את הרמה והכישרון, יודעים איך צריך לעבוד קשה ולרוץ, נצטרך להוכיח שאנחנו יכולים לזכות בליגת האלופות ובליגה, זה רגע קשה אבל צריכים לשים דברים במקומם ולהתעורר, זה מלמד שכל המשחקים קשים".
מארק-אנדרה טר שטגן הוסיף: "זה קשה מאוד עבורנו, לא היינו מוכנים, עשינו טעויות שלא צריכות לקרות וליובנטוס יש איכות כדי להעניש. היו טעויות אישיות, לא היה מזל בשום שלב, צריכים לעשות את שיעורי הבית ומההתחלה לפתוח חזק. עד עכשיו היו משחקים טובים באלופות ועכשיו הפסדנו משחק שאסור היה להפסיד. זה מה שיש, ההגרלה שנקבל לא תהיה קלה”.