"שוד בקלאסיקו". בעיתון "ספורט" המתפרסם בברצלונה התקשו להשלים עם ההפסד של סגנית האלופה 3:1 בבית לריאל מדריד בקלאסיקו.
היה זה ההפסד השני ברציפות של בארסה בליגה, אבל בעיתון התעסקו בעיקר בהחלטה של השופט מרטינס מונוארה לשרוק לפנדל לזכות הבלאנקוס, ממנו הבקיע סרחיו ראמוס את השער השני. השופט קיבל את ההחלטה לאחר שהביט ב-VAR ופסק כי בלם ריאל נתפס בחולצתו בתוך הרחבה על ידי קלמון לנגלה.
4 צפייה בגלריה
VAR
VAR
השופט מצביע על הנקודה הלבנה
(צילום: גטי אימג'ס)
4 צפייה בגלריה
שער העיתון ספורט
שער העיתון ספורט
שער העיתון ספורט
(צילום מסך)
"מרטינס מונוארה נתן לריאל מדריד את הניצחון", נכתב בכותרת העיתון. "לעומת זאת כאשר קאסמירו הכשיל את מסי ברחבה הוא לא ניגש לבדוק במצלמות. המועדון כבר סבל בעבר מהחלטות שלו במשחקים מול ריאל, שתמיד היו לרעתו. זה מחשיד". גם בעיתון "אל מונדו דפורטיבו" נכתב: "הניצחון השנוי במחלוקת של ריאל מדריד בקלאסיקו".
לעומת זאת ב"מארקה" המתפרסם במדריד חגגו: "עלייה, ניצחון ומסר. ריאל מדריד נתנה מכה של שליטה. זוהי המציאות הכואבת, קומאן. זינדין זידאן שוב יצא מנצח מהקאמפ נואו ופוצץ את הבלון שלו".
4 צפייה בגלריה
שער העיתון מארקה
שער העיתון מארקה
שער העיתון מארקה
(צילום מסך)
גם ב"אס" היו משוכנעים: "היה פנדל ברור כשלנגלה תפס בחולצתו של ראמוס. ריאל מדריד תמיד חוזרת".
ומה היה לכריסטיאנו רונאלדו להגיד? כוכב ריאל מדריד לשעבר, המשחק כיום ביובנטוס, פירסם צילום של עצמו נח על כיסא וכתב "כן!!!!" לצד אייקון של יד שרירית. כל זאת, ימים ספורים לפני המפגש הצפוי בין קבוצתו הנוכחית לבין בארסה בליגת האלופות.
4 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
החגיגה של כריסטיאנו רונאלדו
(צילום מסך)

בעיתון "אל פאיס" נכתב בכותרת: "זאת ריאל מדריד, היא רוצה וברצלונה לא מסוגלת". בהמשך נכתב: "הקבוצה של זידאן בוגרת יותר והפגינה את העליונות שלה. גם כשהקאמפ נואו ריק, ריאל מרגישה בו בנוח. היא הרגה את ברצלונה עם רגל על הצוואר והפגינה משחק פתוח ושמח. זוהי הפרסומת הטובה ביותר עבור הליגה. קומאן יצטרך להמשיך לבצע שינויים".
בעיתון ABC נכתב: "ריאל מדריד עדיין נראית הרבה יותר כמו קבוצה. ברצלונה עדיין לא בוגרת מספיק על מנת להכירה". 'לה ונגוארדיה': "בארסה הייתה רכה מדי והרימה ידיים. חצי שעה גרועה במיוחד גזרה את דינה".