חששתם שניימאר לא ישחק נגד מסי וברצלונה בפברואר בגלל הפציעה ממנה הוא סובל? הברזילאי עשוי לחזור למגרשים כבר ביום ראשון הקרוב ולהתמודד במדי פריז סן ז'רמן מול ליל בליגה הצרפתית.
מנג'ר פ.ס.ז', תומאס טוכל, אמר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר נגד לוריין: "הפציעה של ניימאר לא יותר מדי חמורה והוא יעבור בדיקות. אני לא יכול להבטיח שהוא ישחק נגד ליל, אבל זה לא בלתי אפשרי".
3 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
מסר מרגיע. ניימאר
(צילום: AP)
פריז סן ז'רמן איבדה את המקום הראשון לליל אחרי שהפסידה 1:0 לליון ביום ראשון האחרון במשחק בו נפצע ניימאר. הברזילאי עזב את המגרש בדמעות בעת שהוצא על אלונקה וה'לאקיפ' דיווח שיתכן שהוא גמר את העונה, אבל למחרת הוא הרגיע את אוהדיו ברשתות החברתיות כשכתב: "יכול היה להיות גרוע יותר".
אחרי המשחק נגד ליל תקיים פריז סן ז'רמן את משחקה האחרון ב-2020 נגד שטרסבורג. משחקה הראשון ב-2021 יהיה ב-6 בינואר נגד סנט אטיין ולאחר מכן היא תפגוש את ברסט (10 בינואר) ותתמודד על הסופרקאפ הצרפתי נגד מארסיי ב-13 בינואר.
3 צפייה בגלריה
ניימאר מול לאו מסי
ניימאר מול לאו מסי
כנראה שמסי וניימאר יפגשו זה את זה
(צילום: getty images, AFP)
ב-16 בפברואר יגיע העימות שכל אירופה מדברת עליו: ניימאר וחבריו יגיעו לקאמפ נואו, שם יתמודדו בשמינית גמר ליגת האלופות מול ברצלונה, האקסית של הברזילאי אשר קיבלה תמורתו מהצרפתים סכום שיא בכדורגל העולמי, 222 מיליון אירו בקיץ 2017.
ב-10 במרץ ייפגשו שוב שתי הקבוצות בגומלין בפארק דה פרנס. ניימאר הצטיין כזכור במדי ברצלונה כשכבש צמד מול פ.ס.ז' ב-1:6 המפורסם בגומלין בשמינית הגמר ב-2017.

קומאן: "מול פ.ס.ז' נהיה יותר טובים ממה שעכשיו"

ברצלונה תשחק מחר (ד', 22:00) בבית נגד מוליכת הליגה הספרדית, ריאל סוסיאדד. ביום ראשון האחרון היא ניצחה 0:1 את לבאנטה והרגיעה במקצת את הביקורות אחרי ההפסדים האחרונים.
3 צפייה בגלריה
רונלד קומאן
רונלד קומאן
"לא מבין את הביקורות אחרי הניצחון האחרון". קומאן
(צילום: AP)
המאמן רונאלד קומאן אמר: "מצב הרוח באימונים ובחדר ההלבשה טוב מאוד. השחקנים עשו אתמול מסיבת חג מולד והיה המון רעש. יש אצלנו לחץ גדול וכולם צריכים להבין שאי אפשר לנצח כל הזמן. אני מבין שמבקרים אותנו כאשר אנחנו מפסידים ארבעה או חמישה משחקים, אבל אחרי המשחק האחרון התלוננו שהכנסתי עוד בלם ואני לא מבין את זה, כי רצינו לנצח. מול פ.ס.ז' נהיה יותר טובים ממה שאנחנו עכשיו".