ערן זהבי כבש אתמול (ראשון) צמד אדיר ב-2:2 של פ.ס.וו איינדהובן מול איאקס והשיב לחלק מהמבקרים בהולנד, שעשו לו חיים קשים במיוחד.
ב"טלחראף" ההולנדי הלכו צעד קדימה וטענו כי ההופעה הנהדרת של החלוץ הישראלי הייתה ה"נקמה" שלו באיאקס. "לפני כמה חודשים זהבי צילם סדרת ריאליטי בישראל ומאמנה של איאקס אריק טן האח התקשר אליו", נכתב. "הוא רצה אותו. איאקס הכחישה שפנתה אליו וזהבי אמר, 'נתראה באמסטרדם'. השערים שכבש היו הנקמה שלו".
2 צפייה בגלריה
זהבי חוגג
זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
(צילום: AFP)
כשזהבי הוצג בפ.ס.וו בספטמבר הוא עקץ את אנשי איאקס, שמעולם לא הודו כי פנו אליו או הגישו לו הצעה: "לא אהבתי את האמירות מצד המועדון. כל אחד שמסתכל על עצמו יודע מי דובר אמת, ולא אגיד מעבר לזה".
התקשורת בהולנד, זאת שביקרה אותו די בחריפות, ידעה הפעם לפרגן. ב"סוקרניוז", אחד מאתרי הכדורגל הגדולים בהולנד, העניקו לזהבי את הציון הגבוה ביותר, בדיוק כמו חברו להתקפה דוניל מאלן, שבישל לו את השערים. "זהבי היה מצוין. עד לא מזמן ביקרו אותו על תפוקת השערים, שדעכה באיינדהובן. נגד איאקס הוא שם לביקורות הללו סוף כי ידע להיות במקום הנכון ובזמן הנכון", נכתב.
2 צפייה בגלריה
זהבי חוגג
זהבי חוגג
חוזר לעצמו. זהבי
(צילום: EPA)
המאמן רוג'ר שמידט, שספג ביקורת על הבאתו של זהבי, היה מן הסתם מרוצה בסיום: "העובדה שהוא מבקיע תעניק לו ולנו ביטחון. ידענו איזה איכויות יש לו, בגלל זה הבאנו אותו. זהבי ומאלן עבדו יחד כל כך טוב, שכמעט אין צורך במאמן". על המשחק הוסיף: "אני מרוצה מהתיקו, אפילו שהובלנו 0:2. הם לחצו ונאלצנו ללכת אחורה, אבל היו לנו 2-3 הזדמנויות טובות במחצית השנייה. זו תוצאה טובה".
זהבי עצמו העלה פוסט באינסטגרם: "התגעגעתי לתחושה הזו, היה לנו משחק קשה ואני כבר מחכה למשחק הבא". בסיום המשחק אמר: "זו הרגשה טובה להבקיע פעמיים במשחק כזה גדול. זה מרגיש כמו התחלה חדשה. כולם רוצים לשכוח את 2020 כמה שיותר מהר, וזה נכון גם לגביי. לדוניל יש הרבה איכויות, היום הוא שיפר אותי ובפעם הבאה אני אנסה לשפר אותו, זה הסוד".
הפוסט של זהבי