בזמן שעולם הכדורגל כולו עסוק בימים האחרונים בשאלת עתידו של לאו מסי שדורש לעזוב את ברצלונה, קיבלנו היום (שני) תזכורת לכך שיש עוד כדורגל מלבדו, עם פרסום לוח המשחקים של הליגה הספרדית לעונת 2020/21.
הפגרה השנה קצרה מתמיד בעקבות הפגרה הכפויה של משבר הקורונה בכל אירופה, והעונה תיפתח כבר בעוד שבועיים. בין אם מסי ייקח בו חלק ובין אם יהיה בליגה אחרת - המשחק הגדול ביותר ייערך כבר במחזור השלישי, כשברצלונה תארח את ריאל מדריד לקלאסיקו ב-25 באוקטובר. המשחק השני בים השתיים בליגה ייערך ב-11 באפריל במדריד.
2 צפייה בגלריה
אנטואן גריזמן מול קארים בנזמה בקלאסיקו
אנטואן גריזמן מול קארים בנזמה בקלאסיקו
אנטואן גריזמן מול קארים בנזמה בקלאסיקו
(צילום: getty images)
הליגיונר היחיד שלנו בליגה, שהצטרף היום רשמית לוויאדוליד של רונאלדו הברזילאי, צפוי להיכנס לעניינים במחזור הפתיחה מול ריאל סוסיאדד. באותו מחזור ריאל תארח את חטאפה, בארסה את העולה החדשה אלצ'ה ואתלטיקו מדריד את מחזיקת גביע הליגה האירופית סביליה.
עם זאת, בשני המחזורים הראשונים יידחו למועד אחר משחקים של ארבע הקבוצות שמשתתפות בטורניר הסופרקופה הספרדי - ריאל מדריד, ברצלונה (משחקיהן במחזור הראשון יידחו), בילבאו וסוסיאדד (משחקיהן במחזור השני יידחו).
2 צפייה בגלריה
שון וייסמן מוצג בוויאדוליד
שון וייסמן מוצג בוויאדוליד
וייסמן מוצג בוויאדוליד. פתיחה מסקרנת
(צילום: האתר הרשמי של ויאדוליד)
הביקור הראשון של וייסמן בברנבאו ייערך ב-30 בספטמבר כשריאל תארח את ויאדוליד. הבלאנקוס יארחו גם את הדרבי הראשון של מדריד, שיתקייים ב-13 בדצמבר.