אז היכן ישחק לאו מסי בעונה הקרובה? עדיין לא ברור, אבל הערב (שני) ירדה קבוצה אחת מהמדף - אינטר. המנהל המקצועי של הנראזורי, פיירו אוסיליו, חשף ל"סקיי איטליה" כי קבוצתו כלל לא מתכוונת לרכוש את כוכב ברצלונה.
"אין שום דבר עם מסי, אני לא יודע מאיפה הביאו את הרעיונות המשוגעים האלה. כמובן שאין קבוצה בעולם הכדורגל שלא תרצה אותו אצלה, אבל יש גם מציאות של עובדות".
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
מסי. רוצה לעזוב בצורה מכובדת
(צילום: רויטרס)
כידוע, מסי ממשיך להתעקש לעזוב את ברצלונה ונשיא המועדון ג'וזפ מריה ברטומאו ממשיך להתעקש להשאירוגם הפגישה הצפויה בין אביו של מסי, חורחה, לנשיא מחר (רביעי) או לכל המאוחר ביום חמישי לא נראית מבטיחה. ב'מארקה' נתנו לפגישה הזו את הכותרת "שיח חרשים".
בינתיים, הדיווחים בספרד מדברים על כך שבפגישה הזו מתכוון הנשיא להציע לכוכב... חוזה חדש לשנתיים. לא ברור אם מדובר באטימות מוחלטת לרצון השחקן או במהלך אסטרטגי שמטרתו לשדר עסקים כרגיל מבחינת המועדון - אך על פי הקולות העולים מכיוונו של מסי, זו נראית כהצעה שתיתקל בקיר של סירוב.
3 צפייה בגלריה
ג'וזפ מריה ברתומאו
ג'וזפ מריה ברתומאו
ג'וזפ מריה ברטומאו. מתעקש
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
בגיריסטיין (משמאל). בא לקדם עניינים
בגיריסטיין (משמאל). בא לקדם עניינים
בגיריסטיין (משמאל). בא לקדם עניינים
(צילום: AP)
האב, שמשמש כסוכנו של בנו, אמור להגיע לברצלונה בשעות הקרובות מרוסאריו. מי שכבר נחת בעיר הוא המנהל הספורטיבי של מי שמועמדת לקלוט את הארגנטינאי, צ'יקי בגיריסטיין ממנצ'סטר סיטי, אקס של הקטלאנים בעצמו. מטרת הגעתו היא לנהל מו"מ מול ברצלונה כדי להשיג את השחרור של הפרעוש.
אם יש אור בקצה המנהרה בקשר לקונפליקט הזה אלו ההצהרות של מסי בימים האחרונים באוזני מקורביו, עליהן מדווח בספרד, לפיהן הכוכב מעוניין בעזיבה מכובדת על ידי הסכמה מול הקבוצה שהייתה עבורו בית ב-20 השנים האחרונות. "אני לא רוצה לעזוב בדלת האחורית", אמר הכוכב על פי דיווחים.
פורסם לראשונה: 08:48, 01.09.20