לאו מסי, השחקן אולי הטוב בעולם (את הוויכוח על זה נשאיר פתוח), ידוע בעיקר כמכונת שערים. בגיל 33 לפרעוש יש 635 כאלה ב-734 הופעות במדי ברצלונה. כבר 16 שנה שהוא שם, ועכשיו הוא מודה שנעשה פחות "אובססיבי לכיבושים, מעדיף לעזור לקבוצה".
והאמת, שאם מסתכלים על הנתונים שלו מהעונות האחרונות, אפשר לומר שהכוכב בהחלט מפרגן לחבריו לקבוצה. בסך כל השנים שלו בבארסה הוא בישל 256 שערים, ובעונה הקודמת שבר את שיא הבישולים בלה-ליגה עם 21 מסירות שסידרו לחבריו עלייה על לוח התוצאות.
2 צפייה בגלריה
מפרגן. מסי וגריזמן
מפרגן. מסי וגריזמן
מפרגן. מסי וגריזמן
(צילום: EPA)
2 צפייה בגלריה
מסי חוגג
מסי חוגג
"פחות אובססיבי עם שערים"
(צילום: gettyimages)
בתוכנית אליה התראיין בארגנטינה אמש (חמישי), כשהוא עדיין מאושר מהניצחון של נבחרתו 1:2 על בוליביה במוקדמות המונדיאל, ורגע לפני שיחל עם ברצלונה את שלב הבתים בליגת האלופות בשבוע הבא, דיבר על החשיבות של האחדות והשיתופיות במצב הנתון בעולם. "צריך לסייע לאנשים בכל מה שקשור למים, חשמל ואוכל. זה גורם לי להתגאות, לראות את המעורבות של אנשים בקהילה בארגנטינה".
"אי שוויון הוא הבעיה הגדולה של העולם שלנו, ואנחנו צריכים לעבוד יחד כדי לפתור את זה", סיפר החלוץ שעשה את הדרך הקשה עד שהגיע לפסגה, ולא שכח מאיפה הגיע. "כל ההישגים שנגיע אליהם השנה יוקדשו עבור אלה שניצחו את הקורונה ועזרו במלחמה מולה", הוסיף.