בליברפול אולי לא יגידו את זה בפומבי, אבל כנראה שיורגן קלופ ושחקניו שמחים שהמפגש מחר (רביעי, 22:00) בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד לייפציג נערך בבודפשט בעקבות מגבלות הקורונה, ולא באנפילד.
מה שנחשב עד לאחרונה לאחד האצטדיונים הביתיים בעולם, הפך בחודשים האחרונים למגרש בלהות עבור המרסיסיידרס, שנמצאים ברצף ההפסדים הביתיים הארוך בתולדותיהם (שישה).
4 צפייה בגלריה
מוחמד סלאח מאוכזב כשהוא מוחלף
מוחמד סלאח מאוכזב כשהוא מוחלף
סלאח והחברים מאוכזבים
(צילום: רויטרס)
"אמרתי את זה כבר 5,000 פעמים, כדורגל הוא לא אותו משחק שאנחנו אוהבים בלי אוהדים. אנחנו מתגעגעים אליהם, יש באנפילד אווירה מדהימה, אולי הכי מדהימה בעולם. אבל זה לא תירוץ לתקופה הרעה שלנו. אין ספק שבזמנים קשים האוהדים שלנו יכולים לעזור", אמר קלופ לקראת הגומלין נגד לייפציג.
בנוסף לעובדה שהמשחק לא נערך באנפילד, ליברפול גם מחזיקה ביתרון 0:2 מהמשחק הראשון, שהתקיים גם הוא בפושקאש ארינה בבירת הונגריה.
4 צפייה בגלריה
יורגן קלופ עצבני
יורגן קלופ עצבני
קלופ עצבני בהפסד לפולהאם
(צילום: רויטרס)
קלופ ניסה לשדר אופטימיות למרות התקופה הפחות טובה של ליברפול: "היו לנו גם רגעים יפים העונה כמו למשל המשחקים מול טוטנהאם, ולאחרונה נגד ווסטהאם. עקביות - זה הסיפור אצלנו. אנחנו במומנטום טוב בליגת האלופות. לייפציג במומנטום משלה עם ארבעה ניצחונות רצופים במשחקיה האחרונים בליגה. אבל תוצאות קודמות לא ישפיעו על המשחק מחר".
המנג'ר הגרמני אפילו הפתיע: "למה שלא נוכל לזכות בליגת האלופות? יש לנו את היכולת וגם את הכדורגל. תמיד יש לך הזדמנות במשחק הבא. אין לי ספקות בנוגע לקבוצה שלי".
4 צפייה בגלריה
יוגי לב
יוגי לב
לב. קלופ לא יהיה זה שיחליף אותו
(צילום: רויטרס)
כשנשאל על עזיבתו של יוגי לב את נבחרת גרמניה אחרי היורו הקרוב, והאפשרות שיחליף אותו במשרה הנחשקת, אמר קלופ: "לא אהיה זמין לאמן את נבחרת גרמניה. יש לי עוד שלוש שנים בחוזה שלי בליברפול, זאת פשוט. אתה חותם על חוזה ומכבד אותו. ככה עשיתי גם במיינץ ובדורטמונד".
קשר ליברפול, ג'ורג'יניו ויינאלדום, הוסיף: "ליגת האלופות יכולה להציל לנו את העונה, אבל רק אם נזכה בגביע, וכולם יודעים כמה זה קשה. כל מי שנמצא כרגע בשלב הנוכחי יכול לזכות. בתחילת העונה רצינו לזכות בכל התארים, וליגת האלופות היא אחת המטרות שלנו. נעשה הכל כדי לנצח".

"כבר קרו דברים משוגעים בכדורגל"

לייפציג מגיעה למשחק כאנדרדוג בעיקר בעקבות הפיגור מהמפגש הראשון. מבחינת יכולת, הגרמנים משחקים נהדר לאחרונה, וכמו שקלופ ציין ניצחו את ארבעת משחקיהם האחרונים מאז ההפסד לליברפול. לייפציג אפילו עלתה למקום הראשון בבונדסליגה באופן זמני, עד שבאיירן מינכן ניצחה בקלאסיקר את דורטמונד - וחזרה לפסגה.
"השחקנים שלי יודעים שכבר קרו בכדורגל דברים משוגעים, ושאפשר להפוך פיגור", אמר יוליאן נגלסמן. "זאת לא תהיה משימה קלה. נצטרך להימנע מהטעויות שביצענו במפגש הראשון. אנחנו חולמים על לספק משחק נהדר".
4 צפייה בגלריה
יוליאן נגלסמן
יוליאן נגלסמן
נגלסמן אחרי הניצחון על פרייבורג בשבת
(צילום: רויטרס)
מאמן לייפציג סיפר כיצד קבוצתו תוכל למחוק את הפיגור ולהעפיל לרבע הגמר: "נצטרך לשלב בין תעוזה בהתקפה והגנה יציבה. בנוסף, נהיה חייבים לשחק חכם. רק אם נעשה את כל הדברים הללו נוכל להעפיל לשלב הבא".