"זה היום הגרוע ביותר שלי במנצ'סטר יונייטד, כשחקן או מאמן". הדובר, ניחשתם נכון: אולה גונאר סולשיאר, אחרי ה-6:1 המהדהד אתמול באולד טראפורד, שספגה קבוצתו מטוטנהאם. אגב, ההפסד שווה לתבוסה הגדולה ביותר של המועדון בפרמייר-ליג שהושגה באוקטובר 2011 - על-ידי מנצ'סטר סיטי.
לפחות על פי סוכנויות ההימורים באנגליה, סופו של המנג'ר הנורבגי באולד טראפורד קרוב. יחס של 2.25 הוצב על ההימור שהוא יהיה המאמן הבא שיפוטר בפרמייר-ליג, ואם הוא יפוטר עד חג המולד תקבלו יחס של 1.62. ראשי יונייטד כמובן עסוקים ביממה הקרובה בנסיונות חיזוק לקבוצה ובאנגליה מדווחים כי פיטורים לא כרגע על הפרק.
4 צפייה בגלריה
מרקוס רשפורד
מרקוס רשפורד
ביקש סליחה בטוויטר. רשפורד
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר
בדרך החוצה? סולשיאר
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר
לוח התוצאות והתוצאה המהדהדת
(צילום: EPA)
"זה היה מביך, משפיל", הודה סולשיאר. "זו תחושה איומה וצריך לדעת להתאושש מזה. אחרי תוצאה כזאת, אתה צריך לנקות את הראש ולחשוב קדימה. טעויות הן חלק מהחיים, ועשינו יותר מדי טעויות. אי אפשר לקבל הופעה כזו. אני המאמן והאחריות היא עליי".
לוק שואו, שהיה גם כן שותף מלא לתבוסה, הודה: "לא הראינו אופי. פשוט היינו כבויים. זה באמת כואב. איכזבנו לא רק את עצמנו, אלא גם את האוהדים. כנראה שהיינו ב-10 שחקנים זה נראה שוויתרנו על המשחק. באמת שלא מובן לי הדבר הזה. כולם חייבים להסתכל על עצמם טוב-טוב במראה".
4 צפייה בגלריה
ברונו פרננדש
ברונו פרננדש
הפנים של שחקני יונייטד אומרות הכל
(צילום: AFP)
מרקוס רשפורד ביקש סליחה מהאוהדים בציוץ בחשבון הטוויטר שלו: "אתם ראויים להרבה יותר מאיתנו. לא אתחבא מזה. זה המועדון שלי ואני כל כך גאה ללבוש את החולצה הזו. אין תירוצים, פשוט לא היינו טובים מספיק".
מי שכמובן לא ריחמו על סולשיאר והשחקנים היו הפרשנים, רובם שחקני עבר של השדים האדומים. "זה היה פאתטי", טען גארי נוויל. "אין תירוצים להופעה כזו. אני פשוט לא מאמין שראיתי את זה. הקבוצה הזו חייבת לחיזוק".
רשפורד מבקש סליחה
מכבי חיפה, שספגה 7:2 מטוטנהאם, מנחמת את יונייטד
"13 שערים ב-2 משחקים". גארי ליניקר מתרשם מטוטנהאם, לא כל-כך ממכבי חיפה
פטריס אברה בכה פשוטו כמשמעו במהלך השידור ברשת סקיי, כשצפה במשחק ובסיום אף ביקש לעזוב את כיסא הפרשן: "הייתי צריך שיהיו לי פילטרים". הוא אמר זאת כי לפני כן רתח על האקסית בצורה חסרת תקדים: "אף אחד מהשחקנים האלה לא ראוי לשחק בקבוצה. מה יש לי עוד להגיד? זו קטסטרופה. מציע לכל אוהד מנצ'סטר יונייטד לקנות פלייסטיישן ולקנות לקבוצה הזו את מסי או סאנצ'ו".
"אני אמוציונלי ואוהב את המועדון, אבל זאת פשוט בושה. אני לא רוצה לבקר שחקנים, אני הייתי בנעליים שלהם, אבל לזה אין שום תירוץ. הם איכזבו את אוהדי יונייטד. קשה מאוד לשבור אותי, אני אדם חיובי ולא מעודד אלימות, אבל יש ביונייטד הרבה אנשים שצריכים לקבל סטירה".
אברה בהלם
ואי אפשר בלי כמה מספרים על ה-1:6 המרשים של טוטנהאם: זו הפעם השנייה אי פעם שמנצ'סטר יונייטד סופגת חמישייה ומעלה בביתה (את ה-6:1 מול סיטי כבר הזכרנו). זו גם הפעם השלישית בלבד שיונייטד סופגת שישייה מאז הוקמה הפרמייר-ליג. המשחק הנוסף ברשימה: ה-3:6 הבלתי נשכח של אייל ברקוביץ' וסאות'המפטון ב-1996. טוטנהאם, אגב, היא הראשונה לכבוש רביעייה במחצית באולד טראפורד מאז שנוטינגהאם פורסט עשתה זאת ב-1990, עוד לפני עידן הפרמייר-ליג.
"את האמת, הופתעתי", סיכם מנג'ר טוטנהאם, ז'וזה מוריניו, שהשפיל את האקסית. "זה קורה, אבל הפעם זה התרחש כי היינו מדהימים מהדקה השנייה ועד לסיום. לפעמים כשאתה מול 10 שחקנים, אתה משחק טוב, לפעמים רע. הפעם זה היה מושלם".