השוד האלים שעברה משפחתו של ערן זהבי בהולנד הותיר בהלם לא רק את אוהדי הכדורגל במדינה, אלא גם עורר זעם אצל סוכן השחקנים הידוע, מינו ראיולה.
כזכור, שני רעולי פנים חמושי שפרצו לבית המשפחה קשרו את אשתו של זהבי וגזזו את שערה. אחד מהם התחזה לשליח. האירוע הסתיים ללא נפגעים,
1 צפייה בגלריה
ערן ושי זהבי. מותג חדש
ערן ושי זהבי. מותג חדש
ערן ושי זהבי. מותג חדש
(צילום: ראובן שוורץ)
"מדובר בכלבים פחדנים", זעם סוכן העל. "בעבר היה לעבריינים קוד, הם לא נגעו בנשים וילדים. בהולנד זה נפל עליהם כמו פצצה, כי הם לא רגילים לדברים כאלה. במדינות אחרות עם כדורגל מתקדם, שודים אלימים הם דבר שבשגרה כבר תקופה ארוכה".
ראיולה המשיך: "הולנד הייתה בעבר מקום נפלא עבור כדורגלנים. הם יכלו לחיות בשלווה וללכת בבטחון גם ברחובות אמסטרדם. חייבים להפסיק עם הנאיביות".
בנוגע לדרכי ההתמודדות עם הסוגייה אמר ראיולה: "הגעתי למסקנה שאבטחה אישית היא הכרחית בימנו. אם מישהו מרוויח למשל שני מיליון אירו הוא יכול להקצות מאה אלף אירו כסוג של ביטוח לחיים תקינים".
אשתו של זהבי, שי, פרסמה הבוקר פוסט בו כתבה: "בוקר טוב לכולם, אתמול אני ומשפחתי עברנו מקרה מזעזע של שוד ותקיפה במקום שאמור להיות עבורנו הכי בטוח בעולם – הבית שלנו. עברו עלינו שעות קשות ואנחנו צריכים רגע לעכל. חשוב לי לציין שלא הרימו יד על הילדים והם בסדר גמור פיזית. נפשית אנחנו כולנו נצטרך לעבוד יחד ולעבור את זה בצורה הטובה ביותר. אני מודה לכולם מקרב לב על הדאגה ועל הרצון לעזור. זה מחמם את הלב. תודה".
כמה שעות לאחר מכן העלה ערן זהבי סטורי משלו: "תודה לכולם על הדאגה והאהבה, מבקש מכולם להבין את המצב ולכבד את הפרטיות שלנו כרגע כדי לעכל את הדברים. מקרה לא נעים, הרבה מעבר לפריצה רגילה לבית וגניבת רכוש. שוב תודה לכולכם על הדאגה. מעריכים את זה מאוד".