הראיון של כריסטיאנו רונאלדו לעיתונאי פירס מורגן עוד לא שודר במלואו (זה יקרה ברביעי ובחמישי) אבל עולם הכדורגל סוער סביב הציטוטים שכבר יצאו מתוכו, ומנצ'סטר יונייטד הוציאה תגובה רשמית.
"נחשוב מה לעשות אחרי שהראיון המלא ישודר והעובדות יתבררו", נמסר מהמועדון, "אנחנו מרוכזים כרגע בהכנה לחלק השני של העונה ולהמשיך במומנטום החיובי שלנו, שנבנה בזכות האמונה בין השחקנים, המאמן, הצוות והאוהדים".
1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו. הקבוצה עוד לא הגיבה
(צילום: גטי אימג'ס )
העיתונאי פירס מורגן אמר מוקדם יותר היום: "רונאלדו ביקש ממני להתראיין, אני לא ביקשתי ממנו. הוא ידע שיהיו הרבה מאוד תגובות לראיון הזה. הוא אוהב את מנצ'סטר יונייטד ואת האוהדים אבל מרגיש שאם הוא לא ידבר, שום דבר לא ישתנה".
שחקן העבר והפרשן בהווה ג'יימי קראגר אמר: "רונאלדו מחפש תשומת לב כי הוא לא משחק, הדרך היחידה שלו לקבל את תשומת הלב הזאת היא לעשות בעיות".
בפרומואים ששוחררו אתמול, רונאלדו אמר בין היתר כי: "מנצ'סטר יונייטד ניסתה לדחוק אותי החוצה. אני מרגיש נבגד. הפכו אותי לכבשה השחורה של המועדון, לא הייתה להם אמפתיה לילדה החולה שלי. זאת התקופה הכי קשה בחיי, מקצועית ואישית. אין לי כבוד לאריק טאן האח כי הוא לא מכבד אותי".