ג'ירונה הקטנה הייתה עולה לפסגת הלה ליגה אם הייתה מנצחת הערב (שני) בביתה את אתלטיק בילאו בקרב הצמרת, אך סיימה ב-1:1 - ונותרה במקום השני. אחרי 14 מחזורים, כל שמפריד בינה לבין ריאל מדריד המוליכה הוא הפרש שערים, כשלשתי הקבוצות יש 35 נקודות במאזנן.
ויקטור ציגנקוב, שחקן נבחרת אוקראינה שנולד בנהריה, עוד העלה את ג'ירונה ליתרון בדקה ה-55, אך איניאקי וייליאמס השווה 12 דקות לאחר מכן, והפתעת העונה באירופה נעצרה אחרי חמישה ניצחונות ליגה רצופים. אתלטיק בילבאו מנגד נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים, אך עלתה למקום החמישי על חשבון היריבה המושבעת ריאל סוסיאדד, כשבמאזנה 25 נקודות.
1 צפייה בגלריה
דניאל ויויאן מול ויקטור ציגנקוב
דניאל ויויאן מול ויקטור ציגנקוב
חלוקת נקודות. ויקטור ציגנקוב ודניאל ויויאן
(צילום: David Ramos/Getty Images)
במשחק שחתם את המחזור ה-13 בפרמייר-ליג, פולהאם ניצחה בביתה 2:3 דרמטי במיוחד את וולבס. אלכס איוובי כבש ראשון לזכות המארחת (7), מתאוס קוניה השווה (22), פנדל של וויליאן החזיר את היתרון למארחת (59), אך הוואנג הי-צ'אן קבע 2:2 בפנדל משלו (75). בדקה ה-94, אחרי התערבות של ה-VAR, נשרק הפנדל השלישי במשחק, ו-וויליאן ניצל אותו כדי להשלים צמד שהעניק לקבוצתו ניצחון דרמטי. פולהאם במקום ה-14 עם 15 נקודות, וולבס במקום ה-12 עם מספר נקודות זהה אך הפרש שערים עדיף.
בליגה האיטלקית: ורונה - לצ'ה 2:2 בולוניה - טורינו 0:2