ברנרדו סילבה אמור לחתום בימים הקרובים על חוזה חדש במדי קבוצתו, מנצ'סטר סיטי, שישלשל לכיסו כ-150 אלף פאונד בשבוע.
למרות זאת, אל-הילאל הסעודית לא אומרת נואש, ושלחה לסוכנו של שחקן הכנף בן ה-28, הצעה מדהימה ששחקנים מעטים מאוד היו מסרבים לה.
1 צפייה בגלריה
שחקן מנצ'סטר סיטי ברנרדו סילבה
שחקן מנצ'סטר סיטי ברנרדו סילבה
מוכן לעבור לכדורגל הסעודי?סילבה
(REUTERS/Matthew Childs)
דיווחים בעולם טוענים כי הקבוצה שסיימה את העונה שעברה במקום השלישי בליגה הסעודית מוכנה לשלם לכוכב הפורטוגלי לא פחות מ-930 אלף אירו לשבוע, הצעה שגם אלופת אנגליה תתקשה מאוד להשוות. יש לציין כי סילבה כבר הביע בעבר את רצונו לעזוב את הסיטיזנס, כאשר ברצלונה הייתה היעד המועדף עליו. כזכור, השם החם שנקשר עם הקבוצה בקיץ היה לאו מסי, שחתם בסופו של דבר באינטר מיאמי.
עם קשר או בלי, אל-הילאל, התחזקה בשם פורטוגלי אחר, ז'ורז'ה ז'זוש, המאמן הוותיק שחזר לקדנציה שנייה במועדון. עוד לפני החתימה הקבוצה את קאלידו קוליבאלי מצ'לסי ורובן נבש מוולבס.
בליברפול ממשיכים לחזק את הקישור. אחרי שהחתימה את אלכסיס מק אליסטר מברייטון תמורת 35 מיליון פאונד, הצטרף היום רשמית הרכש השני – דומיניק סובוסלאי ההונגרי (22), שחתם לחמש עונות תמורת 60 מיליון פאונד שהאדומים מהמרסיסייד יעבירו לקבוצתו לשעבר, רד בול לייפציג. הקשר יקבל את החולצה מספר 8 שלבש עד העונה שחלפה נבי קייטה המאכזב, ששוחרר.
"הימים האחרונים עברו לאט ואני שמח להיות סוף סוף שחקן ליברפול", אמר סובוסלאי לאחר החתימה הרשמית. "אני לא יכול לחכות יותר להתחיל לשחק עבור מועדון עם כזאת מסורת, היסטוריה, מאמן, שחקנים ואוהדים". סובוסלאי הגיע ללייפציג לפני כשנתיים וחצי מרד בול זלצבורג תמורת 22 מיליון אירו. מאז הוא כבש בגרמניה 20 שערים ובישל 22, ב-91 הופעות.