לאחר ההודעה הדרמטית של יורגן קלופ כי יעזוב את ליברפול בסיום העונה ביום שישי האחרון, והכרזתו של צ'אבי יום לאחר מכן כי גם הוא לא יישאר בברצלונה - בתקשורת הספרדית דיווחו כי גם מיקל ארטטה מתכנן לעזוב את ארסנל בסיום העונה. עם זאת, ב'סקיי' טוענים היום (שני) כי למאמן התותחנים אין כל כוונה להשתחרר מחוזהו, והוא צפוי להישאר.
בדיווח, שהובא על ידי האתר 'ספורט' הקטלאני, נטען כי ארטטה שוחח עם מקורביו ואמר להם כי הוא מתכנן לממש את סעיף היציאה מחוזהו, המאפשר לו לסיים את ההתקשרות עם ארסנל בתום העונה. בין השאר, דווח כי הכווונה שלו היא לרשת את משרתו של צ'אבי, שכאמור הודיע כי לא יישאר בברצלונה אחרי סיום העונה הנוכחית. גם ב'אס' דיווחו על כך שארטטה לא צפוי להישאר בארסנל, והגבירו את התהודה סביב שמועה זו.
1 צפייה בגלריה
מאמן ארסנל מיקל ארטטה
מאמן ארסנל מיקל ארטטה
לא הולך לשום מקום. מיקל ארטטה
(Reuters/Matthew Childs)
ב'סקיי' טענו כי מטעם ארסנל הבהירו כי הדיווח אינו נכון, ושארטטה צפוי להישאר לפחות עד סיום חוזהו, שמסתיים בקיץ 2025. "הדיווחים בספרד לפיהם ארטטה צפוי לעזוב את ארסנל בסיום חוזהו אינם נכונים", נכתב. "אין לו שום כוונה לעזוב, ויחסיו עם ראשי המועדון מצוינים".
ארטטה בן ה-41 הגיע לארסנל עונת 2019/20, והחליף את אונאי אמרי. בעונתו הראשונה התותחנים (הראשונה שלו אי פעם כמאמן ראשי) סיימו במקום השמיני והמאכזב בליגה האנגלית, אך זכו בגביע האנגלי ובכך ארטטה הפך לראשון בתולדות המועדון שזוכה עמו בגביע הן כשחקן והן כמאמן.
בעונה שעברה ארסנל הוליכה את הטבלה במשך מרבית העונה, אך סיום לא טוב גרם לה לאבד את האליפות למנצ'סטר סיטי. עם זאת, תחת ארטטה היא חזרה לשחק בליגת האלופות לראשונה מזה שש שנים. במאזנו כמאמן ארסנל יש לו 124 ניצחונות מתוך 250 הופעות על הקווים.
כאמור, ארטטה גם שיחק בארסנל בשנים 2011-2016 הוא ערך 150 הופעות במועדון (במהלן גם שימש כקפטן) וזכה עם הקבוצה פעמיים בגביע האנגלי.