שרי: "בבית עם כל האוהדים - יהיה שונה"
(באדיבות ONE)
יובנטוס קיבלה אתמול (רביעי) תצוגה טובה מאוד מאנחל די מריה, שבישל שלושה שערים והוביל אותה ל-1:3 ביתי מול מכבי חיפה. אדריין ראביו (35 ו-83) ודושאן ולאחוביץ' (50) היו הנהנים מהבישולים של הארגנטינאי בן ה-34, שיכול היה לסיים את המשחק עם עוד כמה בישולים אלמלא כמה החמצות גדולות של חבריו. דין דוד צימק בין לבין בדקה ה-75.
למרות הניצחון, יובנטוס - שפתחה את העונה בצורה לא טובה - שוב לא הרשימה. אחד הסימנים למשבר בו יובה נמצאת הוא בכמות הקהל הקטנה מאוד שהגיעה למשחק מול מכבי חיפה: רק מעט יותר מ-28 אלף צופים הטריחו את עצמם אל המגרש, כ-3,000 מהם אוהדים של הירוקים.
5 צפייה בגלריה
אדריין ראביו שחקן יובנטוס
אדריין ראביו שחקן יובנטוס
הגיבור של יובה. ראביו
(צילום: רויטרס)
אדריין ראביו, שכבש צמד, אמר אחרי המשחק: "אני שמח, בעיקר מהגישה של הקבוצה. אני מאושר שכבשתי, אבל מה שבאמת חשוב זה שהקבוצה ניצחה. שיחקנו טוב, קצת פחות במחצית השנייה, אבל אנחנו על המסלול הנכון. אני נותן 100% במגרש ובאימונים, המאמן סומך עליי וזה חשוב מבחינתו שיש לו שחקן שמביא איזון לקבוצה. אני יכול גם לכבוש שערים והראיתי את זה הערב. היו לנו קשיים העונה, אבל עם הניצחון מול בולוניה ונגד חיפה, אנחנו משתפרים".
הקשר הצרפתי התייחס לעובדה שיהיה משחק גומלין קשה אחרי שמכבי חיפה בעטה שלוש פעמים לקורה וסיכנה מאוד את הניצחון של קבוצתו. ראביו החמיא ואמר: "יש לה שחקנים טובים ואוהדים מלאי תשוקה, אנחנו יודעים את זה, אבל אם נגיע בגישה הזו ננצח".
5 צפייה בגלריה
שער הגאזטה דלו ספורט
שער הגאזטה דלו ספורט
"ראביו, בסטייל": שער ה"גאזטה דלו ספורט"
5 צפייה בגלריה
שער "טוטו ספורט"
שער "טוטו ספורט"
"נקודת האור - די מריה": שער ה"טוטו ספורט"
5 צפייה בגלריה
שער הקוריירה דלו ספורט
שער הקוריירה דלו ספורט
"המלאך השומר": שער ה"קוריירה דלו ספורט"
די מריה, שחגג שלושה בישולים, היה מאושר: "ניצחון זה הדבר הכי חשוב עבורי. אני מנסה לעשות את העבודה שלי, בישולים משמחים אותי כי הם חשובים יותר משערים. רציתי לשחק ככה, אבל אנחנו חייבים לנסות אפילו יותר שערים בכל משחק. עשינו עבודה מצוינת. למכבי חיפה יש שחקנים טובים ונצטרך לשים לב ולהיזהר בגומלין".
מאמן יובה, מסימיליאנו אלגרי, אמר: "די מריה היה יוצא מן הכלל עם המסירות שלו, הוא שחקן יוצא מן הכלל. זה היה המשחק הראשון שלו אחרי זמן מה והוא היה טוב מאוד. כעסתי בסיום כי אי אפשר להפסיק לשחק רבע שעה לפני הסיום ולהתחיל להשתעשע. אתה מקבל הזדמנויות כדי לכבוש חמישה או שישה שערים, אבל אז אם אתה סופג אחד אתה מתחיל להילחץ, זה פוגע בנו. השחקנים היו מספיק אינטליגנטיים וכשחזרנו לחדר ההלבשה היה שקט גמור, לא היו חגיגות. זה הראה לי שהם הבינו מה קרה".
5 צפייה בגלריה
מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס
מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס
כעס מאוד. אלגרי
(צילום: רויטרס)
המאמן הוסיף: "ניסינו להיות קצת יפים מדי ואז קצת נלחצנו. עשינו המון טעויות. תנו לדי מריה לעשות מה שדי מריה עושה ותנו לאחרים להתרכז במה שהם צריכים לעשות". אלגרי החמיא לראביו ואמר: "הוא השתפר מאוד, התבגר ובגיל 27 הוא מגיע לשיא הקריירה. הוא יכול להשתפר במשחק שלו מקדימה ובמהירות של המסירות שלו". על ולאחוביץ', אמר אלגרי: "מבחינה טכנית הוא היה טוב, אבל הוא היה צריך לכבוש יותר. היו לו ארבעה מצבים והוא כבש רק שער אחד. הוא צריך להשתפר בדרך בה הוא בורח מהשומרים שלו". לקראת המשחק בשבוע הבא, הסביר המאמן: "אנחנו צריכים לנסות לנצח בישראל ואז לראות מה יקרה בפריז. כמובן שהמשחק האחרון יהיה המכריע".
התקשורת האיטלקית דווקא התייחסה ברצינות למשחק. "המלאך השומר" הייתה הכותרת ב"קוריירה דלו ספורט" בהתייחס להצגה של ראביו. ב"טוטו ספורט" החמיאו לדי מריה: "נקודת האור של יובה". ועדיין, סגן נשיא יובנטוס וקשר העבר, פאבל נדבד, ניסה בסיום להרגיע את השמועות לגבי פרידה מאלגרי ואמר: "לא הטלנו במאמן צל צילו של ספק, אני רוצה להבהיר את זה".
פורסם לראשונה: 06:30, 06.10.22