חלון ההעברות הזה היה אחד המשוגעים שזכורים אי פעם: לאו מסי עזב את ברצלונה וחתם בפריז סן ז'רמן, כריסטיאנו רונאלדו חזר למנצ'סטר יונייטד ולא מעט שחקנים נוספים החליפו מועדונים, כמו רומלו לוקאקו, ג'יידון סאנצ'ו, רפאל וראן, ג'ק גריליש וגם אנטואן גריזמן, ששעתיים לפני סגירת החלון הושאל לאקסית אתלטיקו מדריד.
אחרי שלא הצליחה להחתים את קיליאן אמבאפה, ריאל מדריד התנחמה ביהלום הצרפתי של רן, אדוארדו קמאבינגה, שחתם תמורת 31 מיליון אירו. צ'לסי התחמשה אף היא וסגרה עם סאול מאתלטיקו. קבלו את כל ההעברות מהיום העמוס הזה, נתראה בינואר.
9 צפייה בגלריה
גריזמן נגד חטאפה
גריזמן נגד חטאפה
שב לאקסית. אנטואן גריזמן
(צילום: getty images)
9 צפייה בגלריה
אדוארדו קמאבינגה
אדוארדו קמאבינגה
בחר בריאל. אדוארדו קמאבינגה
(צילום: AFP)
23:05: גריזמן חוזר לאתלטיקו. ברצלונה הגיעה לסיכום עם אתלטיקו ותעביר לה את החלוץ הצרפתי בהשאלה תמורת 10 מיליון אירו, עם אופציה לרכישה בסיום העונה עבור 40 מיליון. בארסה רצתה לחסוך את השכר העצום של גריזמן, והצליחה במשימה. במקומו הצטרף לבארסה ההולנדי לוק דה יונג (31), שהגיע בהשאלה מסביליה.
9 צפייה בגלריה
לוק דה יונג חוגג
לוק דה יונג חוגג
יחליף את גריזמן בברצלונה. לוק דה יונג
(צילום: רויטרס)
20:16: סאול ניגז הושאל לצ'לסי תמורת 5 מיליון אירו, כך פבריציו רומאני מדווח. קשר אתלטיקו מדריד יגיע ללונדון בקרוב כדי לחתום אצל אלופת אירופה.
19:39: עכשיו זה רשמי: אדוארדו קמאבינגה חתם בריאל מדריד עד 2027. ראן תקבל עבורו 31 מיליון אירו לא כולל בונוסים.
9 צפייה בגלריה
סאול חוגג
סאול חוגג
בדרך ללונדון. סאול
(צילום: רויטרס)
19:25: עכשיו זה רשמי: ר.ב. לייפציג הודיעה על החתמתו של אילאיש מוריבה. עליו, על פי הדיווחים, שילמה 16 מיליון אירו לברצלונה.
18:00: חברים חדשים לערן זהבי בפ.ס.וו ולדור פרץ בוונציה. קרלוס ויניסיוס הוא חלוצה החדש של איינדהובן, בעוד ונציה הביאה את אית'ן אמפאדו. בשני המקרים מדובר בשחקנים בעמדה של זהבי ופרץ.
17:24: חיזוק לפטר בוס בליון. אחרי פתיחת עונה חלשה, ליון נואשת לחיזוק ולכן ביצעה רכש ביום ההעברות האחרון. היא צירפה את ג'רום בואטנג (בחוזה עד 2023), כיום שחקן חופשי ועד לא מזמן בבאיירן מינכן.
16:47: האם אנחנו בדרך לטרייד סופר-מסקרן? על-פי מספר דיווחים בספרד ולאחר מכן גם ב-ESPN, אתלטיקו מדריד וברצלונה עובדות על טרייד: ז'ואו פליקס תמורת אנטואן גריזמן.
9 צפייה בגלריה
ז'ואו פליקס ואנטואן גריזמן
ז'ואו פליקס ואנטואן גריזמן
יעברו קבוצות? פליקס וגריזמן
(צילום: getty images)
16:28: ריאל השלימה את רכישת אדוארדו קמאבינגה. על-פי דיווח של פבריציו רומנו, הכישרון בן ה-18 של רן חתם רשמית אצל הבלאנקוס, שירדו סופית מצירופו של קיליאן אמבאפה בחלון הנוכחי.
15:25: רנאטו סאנצ'ס יישאר בצרפת. המו"מ בין ליל לוולבס לגבי השאלתו של רנאטו סאנצ'ס נפל. הקשר הפורטוגלי לא ישחק העונה בפרמייר-ליג.
14:45: עוד רכש מעניין ליובה. הגברת הזקנה השלימה את החתמת מוחמד איהטראן מפ.ס.וו, אבל הוא יושאל העונה לסמפדוריה.
13:34: הבלם/מגן טאקהירו טומיאסו סיכם בארסנל. היפני בן ה-22 יחתום בשורות התותחנים לחמש שנים, בולוניה תקבל עבורו 20 מיליון אירו ו-3 מיליון נוספים אופציונליים.
11:34: כריסטיאנו רונאלדו חזר באופן רשמי למנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים הודיעו שהפורטוגלי חתם בן ה-36 על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. הוא שב לקדנציה שנייה במועדון 12 שנים אחרי שעזב את אולד טראפורד לריאל מדריד.
11:07: ווסטהאם הודיעה על צירופו של ניקולה ולאשיץ'. הקשר המצוין של צסק"א מוסקבה חוזר לפרמייר-ליג אחרי שהפטישים שילמו 30 מיליון אירו תמורתו. המשמעות היא שג'סי לינגארד ככל הנראה יישאר ביונייטד ולא יגיע ללונדון.
10:00: מויזה קן חזר ליובנטוס. הביאנקונרי הודיעו רשמית על שובו של החלוץ הצעיר (21) מאברטון שתקבל עבורו 28 מיליון אירו עד 2023.
9 צפייה בגלריה
מויסה קן חוגג
מויסה קן חוגג
שוב ביובה. מויזה קן
(צילום: רויטרס)
9:25: דניאל ג'יימס עובר ללידס. הקשר הוולשי של מנצ'סטר יונייטד יעשה את המעבר לקבוצה של מרסלו ביילסה תמורת 30 מיליון אירו. הוא כבר עבר את הבדיקות הרפואיות ורק נותרה החתימה הרשמית על החוזה.
9:10: והנה המחליף של אמרסון מגיע לבטיס. דיווח באנגליה טוען שהקבוצה הספרדית סיכמה עם ארסנל על צירופו של הקטור ביירין. מי שפעם נחשב לכישרון גדול, ועכשיו לשחקן שאף אוהד ארסנל לא רוצה לראות על הדשא, סיכם את תנאיו ויחתום בבטיס.
9 צפייה בגלריה
הקטור ביירין
הקטור ביירין
ביי ביי לונדון. הקטור ביירין
(צילום: getty images)
6:30: צ'לסי עדיין מנסה לצרף את ז'ול קונדה. הבלם הצרפתי של סביליה היה כבר בדרך לאלופת אירופה, אך העסקה נראית על סף פיצוץ. בסביליה מסרבים להתגמש והבלוז עדיין לא ויתרו על השחקן בן ה-22.
5:20: טוטנהאם השיגה את המגן שהיא כל כך רצתה. אמרסון, ששב לסגל של ברצלונה אחרי השאלה של שנתיים בבטיס, יגיע לספרס תמורת 30 מיליון אירו ויחתום עד 2026. בטיס, שמחזיקה עדיין באחוזים מכרטיסו, תקבל 5 מיליון אירו מהסכום.
9 צפייה בגלריה
לוקה מודריץ' מול אמרסון
לוקה מודריץ' מול אמרסון
בברצלונה העדיפו למכור אותו. אמרסון
(צילום: AP)
2:35: בשורות טובות לליאל עבדה. אודסון אדוארד, החלוץ המוביל של סלטיק לצד הישראלי, כבר נמצא באנגליה לקראת חתימה בקריסטל פאלאס. התנאים של השחקן כבר סוכמו וסכום ההעברה צפוי לעמוד על כ-18 מיליון אירו.
1:40: וואו! ריאל מדריד אמנם ויתרה על קיליאן אמבאפה בחלון הנוכחי, אך השיגה צרפתי אחר, אדוארדו קמאבינגה, הכישרון בן ה-18 של רן. קמאבינגה יחתום לחמש שנים בריאל, שתשלם עבורו 31 מיליון אירו. השחקן כבר הספיק לעבור בדיקות רפואיות והצגתו צפויה להיות במהלך היום. דיווחים טוענים שקמאבינגה העדיף לעבור למדריד למרות שקיבל הצעות ממנצ'סטר יונייטד ופריז סן ז'רמן – והאמת, לא פשוט לסרב לשחק עם רונאלדו ומסי.
00:00: אילאיש מוריבה יחתום בלייפציג. הקשר שהיה נחוש לעזוב את ברצלונה, קיבל את מבוקשו וכבר הגיע למשרדי המועדון הגרמני, שאיבד את הקפטן שלו, האוסטרי מרסל סביצר, שנמכר אתמול לבאיירן מינכן.
9 צפייה בגלריה
אילאיש חוגג את שער הבכורה בברצלונה
אילאיש חוגג את שער הבכורה בברצלונה
פוטנציאל גדול. מוריבה
(צילום AFP)
00:00: מה תגידו על זה? וויליאן, הברזילאי של ארסנל, שנמצאת עמוק במקום האחרון בטבלת הפרמייר-ליג ונראית נורא, ויתר על 20.5 מיליון אירו שנשארו לו בחוזה, קיבל שיחרור ושב למולדתו כדי לחתום בקורינתיאנס בהעברה חופשית.
פורסם לראשונה: 08:46, 31.08.21